ויראלי

דניאל גרינברג חושפת: "עברנו שעות קשות, תודה שלא ויתרת"

דניאל גרינברג, גרושתו ובת זוגו הנוכחית של אייל גולן, העלתה ברכה ארוכה לרגל יום הולדתו ה-53, שם דיברה על התקופה הקשה שעברה להם ("זה לא סוד שעברנו יחד עליות וירידות"), וחשפה את האושר של הילדים המשותפים שלהם אחרי שהשניים חזרו: "תודה על שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג, גרושתו ובת זוגו הנוכחית של אייל גולן, העלתה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מברכת את הזמר האהוב לרגל יום הולדתו ה-53. 
בפוסט שהעלתה צירפה גרינברג תמונה שלה ושל גולן מתנשקים, וכתבה: "מאמי שלי, הגבר המשמעותי בחיי...אב ילדיי לעולמי עד, אני רוצה לאחל לך מעמקי נשמתי קודם כל בריאות איתנה ושבורא עולם ישמור עלייך מכל משמר. זה לא סוד שעברנו יחד עליות וירידות, את השעות הכי קשות.. וכן, מסתבר שהקדוש ברוך הוא שומר עלינו, אז מי יכול עלינו? האהבה ניצחה הכל".
 
"אז אני רוצה לומר לך לראשונה תודה, תודה על שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו, ‏תודה על הכאן ועכשיו, על הזמן הזה שהילדים שלנו כלכך שמחים ומאושרים על שקיבלו בחזרה אמא ואבא אוהבים ומאוחדים. אני גאה בך ובדרך שלך, בחריצות, בהשקעה, בהתמדה במקצוע של שנים. וזה כבר הרבה יותר ממקצוע, זאת שליחות וזכות ענקית".
"כמות האנשים שאתה יודע לשמח ולחזק, לרגש ולאחד. אתה מתנה - מתנה שלי, של המשפחה שלנו ושל מדינה שלמה. אני אוהבת אותך ומאחלת לנו כאחד שנמשיך לבנות יחד עולמות, שנתגבר על כל מכשול ושנמשיך לצבור חוויות וכמובן לאהוב אהבת אמת. יום הולדת שמח חיים שלי. דנצ׳ו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה