ויראלי

אייל ברקוביץ' חוטף בגלל הבן שלו: "הכל טמון בחינוך"

לאחר שליאור ברקוביץ' כתב בהתרסה ובצורה מכוערת: "מני אסייג זה חתיכת אפס גדול", יוצר שנות ה-80 הגיב לו על כך בתקיפות: "תודה רבה לכל החברות והחברים שנכנסו בטיפוס הדי טיפש הזה במקומי".
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
זה לא נגמר. ריבי הטוויטר של ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש רשת 13 וכוכב העבר אייל ברקוביץ' בשיאם. גם הפעם, בריב חדש ביניהם יוצר שנות ה-80 ואחד מהתסריטאים הטובים בישראל, מניי אסייג היה על המוקד והוא ממש לא נשאר חייב לבנו של כוכב העבר שקיבל בעקיפין עקיצה.
לאחר שברקוביץ' הצעיר כתב בהתרסה ובצורה מכוערת: "מני אסייג זה חתיכת אפס גדול", יוצר שנות ה-80 הגיב לו על כך בתקיפות: "תודה רבה לכל החברות והחברים שנכנסו בטיפוס הדי טיפש הזה במקומי".
 
הוא המשיך וכתב נגדו: "הכל טמון בחינוך. הוא פחות או יותר בגיל של בני הבכור: בזמן שהוא משמיץ אנשים מבוגרים בטוויטר, הבן שלי מסייע למשפחות נזקקות לקראת הפסח באהבה ובהתנדבות. זה כל ההבדל".
בפעם הקודמת שרבו, אסייג כתב תחילה: "בדרך חזרה מהמוסך מאזין לרדיו חיפה ואז תכנית בשם החמ״ל בהנחיית גנרל הממטרות ברקוביץ׳. ואז ברקוביץ׳ אומר להאוזר (כמעט) טוב את המשפט הבא (בלי סילופים ובלי עריכות כנהוג במחנה הפגום): ״המלחמה הצילה אותנו מהרפורמה״ (המשפטית)".
עוד המשיך: "הפרשנות של המשפט הכל כך מטומטם ומביש הזה: שילמנו קורבן עצום אבל זה השתלם, מנענו את צמצום עילת הסבירות ואולי את פיצול תפקיד היועמשית.. שהשם ישמור ויציל". בנו של 'הקוסם' ענה: "מני מה עשית בחיים? אני פשוט לא יודע תאמר לי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדברים על יאיר נתניהו ליאור אתה יותר גרוע מימנו
    סימה 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפס מאופס מחפש כל היום אם מי לריב לך לעבוד ותפסיק לחיות על חשבון אבא שלך
    סגור
  • 2.
    חלאה כמו אבא שלו. (ל"ת)
    רני 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ועל זה נאמר התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
    מאיר 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה טיפוס איך מגדלים דבר כזה מחריד.
    סגור