ויראלי

רוני דלומי מגיבה על פרשת תעודות ההוקרה: "כל כך צורם"

רוני דלומי העלתה סטורי זועם ובו תהתה מדוע רק זמרים קיבלו תעודות הוקרה הוענקה מסגן יו"ר הכנסת: "ומה עם זמרות? הן לא הסתובבו ושרו למפונים ולחיילים והתנדבו מעומק נשמתן? אף אחת לא עשתה את זה בשביל תעודת הוקרה. ובכל זאת כל כך צורם"
רוני שיינר |  1
רוני דלומי (צילום אינסטגרם)
שמו של אייל גולן עלה אמש לכותרות בעקבות תעודת הוקרה שקיבל מסגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי, על פועלו במלחמת "חרבות ברזל". זמרים נוספים קיבלו את תעודת ההוקרה, ביניהם קובי פרץ וקובי שמעוני (סאבלימינל).  
 
הזמרת רוני דלומי הגיבה בזעם לאחר שהבחינה כי ברשימת מקבלי התעודות לא מופיעות נשים: "אני חייבת להבין רגע, ומה עם זמרות? הן לא הסתובבו ושרו למפונים ולחיילים והתנדבו מעומק נשמתן? ואני לא מדברת על עצמי לרגע כי הייתי בשמירת הריון, אבל ראיתי את כל החברות שלי מתרוצצות בכל הארץ לכל מי שרק פנה או ביקש, מבלי להסס, התייצבו בדום מתוח ובלב פתוח. אף אחת לא עשתה את זה בשביל תעודת הוקרה. ובכל זאת כל כך צורם". 

הסטורי שהעלתה רוני דלומי (אינסטגרם)
בתעודות ההוקרה הממוסגרות שהוענקו לזמרים נכתב: "תעודת הוקרה מוענקת בזאת על פועלך ותרומתך לחיילי וחיילות צה"ל במלחמת חרבות ברזל". בראש התעודה מופיע הלוגו של הכנסת. מעשה זה הביא לסערה ביממה האחרונה, משום שהוא נוגד את כללי ועדת האתיקה של הכנסת, האוסרים על חלוקת פרסים ותעודות הוקרה בידי ח"כים, כשהיא נעשית כביכול בשם הכנסת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פייר צודקת (ל"ת)
    עדידוש 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור