ויראלי

נועה קירל במסר לאקס? "בכיתי הרבה בגלל גברים שלא שווים"

הזמרת האהובה סיפרה: "בכיתי הרבה מאז ה-7 באוקטובר. השיר 'בנות כמוני לא בוכות' זה מסר - לבכות על דברים ששווה לבכות עליהם, לא על מה שלא שווה. אני בחורה, אז בכיתי הרבה בגלל גברים שלא שווים את זה. צריך להגיד את זה לפעמים"
מערכת ice | 
נציגת ישראל לאירוויזיון (צילום פרטי)
במסגרת התכנית של אברי גלעד שיגיש הערב את ליל הסדר הגדול בקשת 12 בו יתארחו נועה קירל, עדן חסון, תמיר סטיינמן, מיכל פעילן, לינוי אשרם, טיטי איינאו, חזי דין, קובי אפללו, הרב דוד סתיו, הרב דוד מנחם ועוד, הזמרת סיפקה לא מעט כותרות מעניינות ומרגשות.
קירל, ששיחררה ממש לאחרונה את השיר"בנות כמוני לא בוכות" סיפרה: "זו תקופה די מוזרה למוזיקה, את חושבת, מה מתאים ומה לא מתאים? אבל, המוזיקה מחברת מאוד בין אנשים ומשמחת".
 
עוד היא סיפרה: "בכיתי הרבה מאז ה-7 באוקטובר. השיר 'בנות כמוני לא בוכות' זה מסר - לבכות על דברים ששווה לבכות עליהם, לא על מה שלא שווה. אני בחורה, אז בכיתי הרבה בגלל גברים שלא שווים את זה. צריך להגיד את זה לפעמים".
לסיום אמרה: "כמה בחוריים בכו בגללי? על זה אני כבר לא יכולה לענות לך. רציתי לבחור מסר מעצים וחזק, שמחזק את הנשים שעברו כל כך הרבה - מה-7 באוקטובר ובתקופה הזאת בכלל. אני רואה שלאט לאט יש כמיהה לחזור לשמוח ולשמח, בתוך כל הטירוף. כעם, זה החוזק שלנו - מתוך הכאב לדעת לשמוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה