ויראלי

ליאור רז פונה למעריצים: "אמרו לא לאנטישמיות"

כוכב ויוצר פאודה מנצל את ההצלחה הבינלאומית שלו וקורא למעריצים ברחבי העולם לא לתת יד למחאות האנטי ישראליות ברחבי העולם
שירה יום טוב | 
ליאור רז (צילום אור גפן)
ליאור רז מנצל הבוקר (חמישי), את עמוד האינסטגרם שלו ופונה ל-400 אלף העוקבים שלו ובמיוחד לעוקבים ברחבי העולם, לא לתת יד לאנטישמיות הגואה. בסטורי שפרסם אחרי תיעוד מכעיס מהפגנות פרו פלסטיניות, כתב לעוקביו, "חברי ובני משפחתי ברחבי העולם, השמיעו את קולכם, אמרו לא לאנטישמיות", והוסיף האשטאגים של "לעולם לא עוד", "לא לפחד".
קריאתו של רז מגיעה בעקבות תופעות האנטישמיות שעולות ברחבי העולם וגל המחאות שמתרחש ברחבי ארה"ב בימים אלה בקמפוסים ובמרכזי ערים, ובהן קוראים ההמונים קריאות אנטי ישראליות ובעד מדינה פלסטינית. בסרטון נוסף ששיתף רז, נראתה צעירה מפגינה וכשנשאלה על מעשיה של מדינת ישראל, כלל לא ידעה להשיב.
נזכיר כי לאחרונה הופץ סרטון שצולם ב-13 באפריל והפך ויראלי נראו שוטרים בלונדון אשר מנעו מיהודי חובש כיפה להסתובב בסמוך להפגנה פרו פלסטינית, כאשר אחד מהשוטרים האשים את האדם ב"חזות יהודית גלויה מדי", ואף פקד עליו לעזוב את המקום – או שייעצר. מנכ"ל ארגון "הקמפיין נגד אנטישמיות", גדעון פלטר, אשר צולם בסרטון, הסביר כי האירוע התרחש כאשר הוא חזר מבית הכנסת והוא כלל לא התכוון להשתתף במחאה כלשהיא.
 
השוטר אמר לפלטר כי "היהדות שלו גלויה, זו הפגנה פרו-פלסטינית. אני לא מאשים אותך בשום דבר, אבלאני מודאג מהתגובה לנוכחותך". עוד הוא הוסיף כי הוא עשוי לעורר "אנטיגוניזם". בסרטון שפורסם ב"סקיי ניוז", פלטר מעוניין בסך הכל לחצות את הכביש הסמוך למחאה, אך קצין המשטרה טען כי הוא "נכנס בכוונה לתוך ההמון". פלטר מסר בתגובה למקרה הקשה: "במקום לטפל באיום של אלימות אנטישמית, נראה שהמדיניות של המשטרה היא שיהודי לונדון שומרי החוק לא צריכים להיות באזורים בעיר שבהם ההפגנות האלה נערכות. במילים אחרות, אלה אזורי אין כניסה (no-go zones) ליהודים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה