טלוויזיה

ליאור רז בווידוי מרגש: "שני ילדים מירושלים שהעזו לחלום בגדול"

השחקן והתסריטאי המצליח ליאור רז זכה השבוע עם שותפו אבי יששכרוף בפרס על יצירת הסדרה "פאודה" בקונגרס האמריקאי. רז כתב בהתרגשות כי אינו שוכח למרות המעמד את המציאות הקשה של ימינו: "החלום כרגע הוא שכל החטופים יחזרו הביתה"

מערכת ice | 
ליאור רז בפגע וברח (צילום באדיבות נטפליקס)
השחקן והתסריטאי האהוב ליאור רז הגשים חלום שלשום (שני), כשהוא ושותפו אבי יששכרוף קיבלו פרס מארגון "American Abroad Media", על יצירת סדרת המופת "פאודה" ועל השפעתה של הסדרה על העולם כולו.
רז כתב בהתרגשות בעמוד האינסטגרם שלו ל-411 אלף עוקביו: "אתמול אבי יששכרוף ואני קיבלנו פרס מארגון America Abroad Media על יצירת 'פאודה' ועל ההשפעה של הסדרה בכל העולם. זה קרה בבניין הקונגרס האמריקני".
 
"אירוע מרגש שהזכיר לנו איך 'פאודה' הצליחה לגעת בכל כך הרבה אנשים בעולם", כתב רז על הסדרה המצליחה בנטפליקס שזיכתה את רז בפרס לאקדמיה לטלוויזיה בשנת 2017 על משחקו בסדרה. רז שיחק את הדמות של דורון קביליו, כשהתבסס בין היתר על חווייתו משירותו הצבאי ביחידת דובדבן בזמן שכתב את הדמות האגדית.
עוד המשיך רז את הפוסט המרגש: "אני נזכר גם בשני הילדים מירושלים, שהעזו לחלום בגדול ומוצאים את עצמם היום מקבלים פרס במעמד כזה. יכול לומר שהחלום כרגע הוא שכל החטופים יחזרו הביתה ושנראה ימים טובים יותר".
כזכור, "פאודה" היא סדרת דרמה ופעולה שיצרו ליאור רז, והעיתונאי אבי יששכרוף. "פאודה" היא לא הסדרה היחידה שהשניים יצרו, ב-2021 הם הוציאו לאור את הסדרה "פגע וברח", סדרה ישראלית אמריקאית שעלתה גם היא בנטפליקס. הסדרה צולמה בישראל ובניו יורק, וכמעט 70 שחקנים ישראלים מופיעים בה לצד שחקנים מצליחים מהוליווד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה