ויראלי

אביבית בר זוהר במתקפה חריפה: "עוכר ישראל; לכו מפה"

אביבית בר זוהר כתבה נגד כוכב האח הגדול שיצא נגד יוסף חדאד: "לעשות פוסט על עוכר ישראל שדעותיו נגד חיילנו נגד המדינה זה מחדל .. הגיע הזמן שכולם פה ירימו ויפרגנו ליוסף חדד על העבודת קודש שהוא עושה בהסברה בעולם ... ובקשר לעוכר ישראל עדיף שיחזיר את התעודת זהות הכחולה שלה הוא לא ראוי לה".
מערכת ice |  2
אביבית בר זוהר (צילום vecteezy, פייסבוק/ אביבית בר זוהר)
לאחר שיוסף חדאד התבשר כי הוא יקבל את הזכות להשיא את אחת משתיים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל, בטקס יום העצמאות הקרוב, מי שפחות התרגש מההכרה שקיבל חדאד זהו ניר אבישי כהן, הדובר לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה" שהשתתף כדייר בבית "האח הגדול" בשנת 2020.  לאחר שתקף את חדאד במילים קשות, הוא ספג תגובה חריפה של לא מעט סלבס.
אביבית בר זוהר כתבה נגדו: "לעשות פוסט על עוכר ישראל שדעותיו נגד חיילנו נגד המדינה זה מחדל .. הגיע הזמן שכולם פה ירימו ויפרגנו ליוסף חדד על העבודת קודש שהוא עושה בהסברה בעולם ... ובקשר לעוכר ישראל עדיף שיחזיר את התעודת זהות הכחולה שלה הוא לא ראוי לה".
 
עוד היא הסבירה: "יאללה כבר נמאס לי מההתייפייפות הזאת של כל העוכרים האלה !!! לא טוב לכם במדינת ישראל , יש לכם רק רוע להוציא על המדינה המהממת שלנו !?? תלכו מפה ... די אני בתאילנד שותה קוקוס ומתעצבנת".
הזמר אבי אברומי הוסיף: "אני מתבייש שאני אזרח כמוך במדינה ושאנחנו שווים בזכויות שלנו ועוד יותר מתבייש שאני מסתובב חופשי במדינה שבה גם אתה מסתובב בה חופשי. תלך לעזעזל, מזל שיוסף חדאד קיים. מגיע לו ועל הראש שלך הוא ידליק את המשואה הזו".
עומרי בר נתן כתב: "ערבי ישראלי מספר את הסיפור האמיתי ויהודי ישראלי בוגד בנו.. תעירו אותי מהחלום בלהות הזה !!", אורי נגר המשיך: "ניר אבישי אתה לא יודע איך אני מתבאס שאבא שלך לא שם קונדום, מוגבל שכלית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכשפה זקנה , את לא מעניינת אף אחד ! (ל"ת)
    אורח 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אביבית
    נינה 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפעם אני איתך אביבית כל הכבוד אין כמו יוסף חאדד
    סגור