ויראלי

אייל גולן בהלם: הזמרת אותה אירח מקדמת מופעים עם דגלי פלסטין

אייל גולן יצא בקיץ האחרון לסבב הופעות ענק בקיסריה, במסגרתו אירח את הזמרת הערבייה מחיפה נאורס חנין. מה שגולן ככל הנראה לא ידע הוא שנאורס מגדירה עצמה כפלסטינאית ואף מקדמת את המופעים שלה תחת דגל פלסטין
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אייל גולן יצא בקיץ האחרון לסבב הופעות ענק בקיסריה, במסגרתו רשם הזמר האהוב 9 הופעות ענק, עם אחד מסבבי ההופעות הגדולים והמוצלחים ביותר שידעה המוזיקה הישראלית.
במסגרת סיבוב ההופעות של אייל גולן, הוא אירח את הזמרת הערבייה מחיפה נאורס חנין, ששרה עמו את הלהיט הגדול שלה - "דבקה בתל אביב". אלא שנראה כי גולן לא בדיוק ידע מה הדעות של הזמרת הערבייה, שמסתבר כי היא תומכת מובהקת בפלסטינים והיא נגד ישראל.
 
אתמול (ראשון) הופיעה הזמרת נאורס חנין באיסטנבול, טורקיה, זאת על רקע המתיחות הגדולה בין ישראל לטורקיה, שהטילה סנקציות והחליטה לפתוח בחרם כלכלי נגד מדינת ישראל.
ואם אתם שואלים מדוע היא לא חששה להופיע במדינה כה עוינת לישראלים כיום? ובכן, חנין ממש לא מגדירה עצמה כישראלית, ואת המופע עצמו שלה היא מקדמת ברשתות החברתיות שלה עם דגל פלסטין לצד שמה ותמונתה. כך ניתן לראות בהזמנה שהוציאה למופע שלה אתמול באיסטנבול, טורקיה, כאשר היא הוצצגה לצד דגל פלסטין כפלסטינאית לכל דבר ועניין.
נאורס חנין מקדמת את המופע שלה באיסטנבול (צילום מסך מתוך אינסטגרם)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל גולן חולה על הערבים אל תאמינו למילה שלו (ל"ת)
    שיירה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    ישראל שלי
    משה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לשלול לה את האזרחות במיידית!!!1
    סגור