ויראלי

גרושתו של אייל גולן חוטפת עקיצה: "יש אנשים שעושים בשקט"

זוגתו של רביב כנר שידליק משואה, מיה גפן הסבירה: “בעולם מקביל- חבל שאנחנו עדיין לא מצליחים לפרגן. תמיד יהיו ובהחלט יש אנשים שמגיע להם. נבחר מישהו שבאמת ראוי לכך. ב-7 באוקטובר רביב יצא למילואים ונלחם עם הצוות שלו במילואים אחרי צוק איתן"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
אחרי שעלו טענות כי זמרים כמו אייל גולן, עומר אדם או ליאור נרקיס היו צריכים להדליק משואה בשל תרומתם בזמן מלחמת חרבות ברזל, מיה גפן, בת הזוג של רביב כנר, עונה למבקרים ועל הדרך כשנראה שהיא מכוונת עקיצה אחת גם לעברה של דניאל גרינברג, גרושתו וזוגתו הנוכחית של גולן. 
גפן הסבירה: “בעולם מקביל- חבל שאנחנו עדיין לא מצליחים לפרגן. תמיד יהיו ובהחלט יש אנשים שמגיע להם. נבחר מישהו שבאמת ראוי לכך. ב-7 באוקטובר רביב יצא למילואים ונלחם עם הצוות שלו במילואים אחרי צוק איתן".
 
היא המשיכה וכתבה על בן זוגה: "בצפון, בדרום, משמח חיילים וגם ב-24 שעות היחידות שהוא היה חוזר הבייתה היה נוסע בכל הארץ כדי לשיר לעזור ולתרום מעצמו בכל מה שהוא יכול".
לסיום היא הסבירה: "יש אנשים שעושים בשקט וזה לא מוערך פחות, בעייני יותר. זה באמת מעמד מרגש ואני כל כך שמחה שבחרו אותך להשיא משואה. אין כמוך וכמו הערכים שלך. אתה גאווה. ועכשיו אפשר לחזור למה שחשוב באמת ולהדליק נר עבור החיילים שבעזה”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה