ויראלי

מגיש חדשות 13 מתפוצץ מכעס: "לא למדנו כלום"

אלמוג בוקר כתב: "הגענו לשבעה באוקטובר, כי הממשלה הנוכחית, ממשלת נתניהו, הכילה במשך שנים את הירי לעוטף.  הכילו ואישרו. עכשיו עושים בדיוק אותו הדבר בצפון.   ואנחנו, כולנו מתפוצצים משמונה רקטות למרכז. לא למדנו כלום"
מערכת ice |  6
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
אחרי הירי המאסיבי אמש [ראשון] לאיזור המרכז והשרון מרצועת עזה, כתב הדרום ומגיש חדשות 13 אלמוג בוקר העלה פוסט נוקב ותוקפני בו כל מילה מיותרת כדי לתאר את כעסו על ההתנהלות סביב המלחמה שלא מתקדמת היטב לטובת ישראל.
בוקר פתח וכתב תחילה: "זה שאנחנו, כולנו, מקבלים בשיוויון נפש עוד פגיעה ישירה של נט במבנה בצפון ומשתוללים כש- 8 רקטות משוגרות לגוש דן מלמדת דבר אחד: לא למדנו כלום מהשבעה באוקטובר". 

עוד הוא המשיך: "כשיש ירי כל יום לעבר יישובי הצפון, כשישובים רבים מפורקים והרוסים,  כשעשרות אלפי תושבים מפונים מביתם כבר 8 חודשים ולא יכולים לחזור - זה החריג.  זה היוצא דופן! לא עוד מטח של 8 רקטות למרכז, שכל מה שחריג בו, הוא שהאש כוונה לגוש דן ולשרון".
לסיום כתב: "הגענו לשבעה באוקטובר, כי הממשלה הנוכחית, ממשלת נתניהו, הכילה במשך שנים את הירי לעוטף.  הכילו ואישרו. עכשיו עושים בדיוק אותו הדבר בצפון.   ואנחנו, כולנו מתפוצצים משמונה רקטות למרכז. לא למדנו כלום".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נמאס
    ציון 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיביים להיתעורר לפני שההיה מאוחר רק כח ויד חזקה בלי חשבון לרסק אותם רק ככה הם מבינים, להיתעורר מהר
    סגור
  • 3.
    וואלה השלכה
    גבי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבוקר הזה חנטריש, מאשים את הימין, בזמן שהוא וחבר מרעיו עודדו שנים של תבוסה אוסלו התנתקות חצוף או רשע שיבלר מבין השניים
    סגור
  • מחאו כפיים
    כוחנו באחדותנו 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקיבוצים השמאלנים "אוהבי האוייב בעזה" מחאו כפיים בזמן באחיהם ביישובי גוש קטיף נקרעו מבתיהם. פשוט לא יאומן איזו שנאת אחים היתה. כעת כשהקיבוצים השמאלנים נעקרו מבתיהם, יצאו בעיצומה של השבת ובעיצומו של חג שמחת תורה עשרות אם לא מאות מאחיהם הדתיים ביישובי יהודה ושומרון כדי להציל אותם בזמן שהצבא לא תפקד. אנחנו הדתיים רואים את כל היהודים אחינו, כי כתוב בתורה: "ואהבת לרעך כמוך" כדאי לכולכם ללמוד את התורה של כולנו כדי להבין שכולנו ממש אחים. עם אחד לב אחד ??
    סגור
  • 2.
    השמאל הרס את המדינה ועוד אתה מדבר לפחות תשתוק (ל"ת)
    דוד 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • בחרת ימין קיבלת שמאל
    מה המסקנה? 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסקנה שמי ששולט הוא לא הימין וגם לא השמאל בישראל אלא השמאל הפרוגרסיבי של ארה"ב, הוותיקן, האיחוד האירופי, האו"ם, ומדינת קטאר העשירה. הגיע הזמן שכל הנציגים הישראלים של כלל הארגונים הישראלים יעצרו הכול ויפנימו: אין לי ארץ אחרת. בכל מקום בעולם רודפים יהודים באנטישמיות. לכן גם אם מציעים לכם מיליוני דולרים אל תמכרו את המדינה שלנו לעולם ואל תסכימו לעשות הפגנות שמטרתן "הפרד ומשו"ל ומלחמת אזרחים חס וחלילה. אנחנו עם אחד יהודי, משפחה אחת באמת. תראו איך במסיבת נובה הגיעו מכל הארץ, ובכל זאת נרצחו רק כי הם יהודים, וגם באופקים ובשדרות נרצחו יהודים דתיים וחילוניים, ימניים ושמאלנים. והמפלצות רצו להמשיך הלאה לקרית גת וכדו'. תפנימו שהאוייב לא משנה לו מה אתם אלא שכולכם יהודים! אז כולנו יהודים וצריך להיות מאוחדים ??
    סגור
  • 1.
    אלמוג, ממי אתה מצפה שילמד משהו
    גם גם 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חבורת הזבל השתלטה על המדינה, 120 נוכלים בזויים שבאו לגזור קופון. לאף אחד בכנסת לא באמת חשוב מה יהיה כאן עוד יום, כולם שם רק בכדי לסחוט את הלימון העצוב שנשאר ממדינת היהודים.
    סגור