ויראלי

סטטיק וגרושתו זוממים על קאמבק? שרית פולק מגיבה

סטטיק, שנפרד לאחרונה מזוגתו רונה לי שמעון, נכח היום באירוע השקת ספר הביכורים של גרושתו, שרית פולק. אז כמה קטעים בספר יעסקו בסטטיק? האם ביקש לצנזר טקסטים? ומה הסיכוי לקאמבק בין השניים? בלעדי לאתר ice 
רוני שיינר |  1
סטטיק ושרית פולק (צילום אור גפן)

הזמר והיוצר סטטיק, שנפרד לפני מספר שבועות מזוגתו בשנה האחרונה, השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון, הגיע היום (רביעי) לאירוע מתוקשר של האקסית שהייתה שם לפניה: גרושתו, שרית פולק
 


האירוע התקיים במסעדת נורדר בתל אביב. הסיבה למסיבה: השקת ספר הביכורים של פולק, "רע מהסוג הטוב", העוסק בחייה ואין מן הנמנע שגם באקס המפורסם, אותו הכירה כבר בילדותה בעיר בה גדלו השניים, חיפה.  


שרית פולק וסטטיק בהשקת הספר (צילום: אור גפן)

שרית, מזל טוב על הספר החדש.
"תודה, זה רגע מאוד מרגש עבורי, עמלתי על הספר הזה הרבה זמן. בעקבות המצב בחרתי לציין את האירוע, אבל לא במסיבה מטורפת. יש לנו מצב במדינה שהוא מאוד מורכב וחייבים לטפל בו. חייבים להחזיר את החטופים עכשיו". 

כמה תחשפי שם על מערכת היחסים עם סטטיק?
"אני מאוד חשופה בספר, רציתי שהקוראים יחוו וירגישו את מה שהרגשתי. יש שם סיפורים כאלה ואחרים על לירז, יש לו פרק שלם, הוא חלק בלתי נפרד מחיי. אבל הפוקוס העיקרי של הספר זה שזה ספר טיפולי, בעקבות טיפול רגשי שאני עוברת בשנה האחרונה. נתתי בספר כלים פרקטיים להתמודדות, איך להפוך כל משבר להזדמנות ואיך לצמוח. מספיק לי שזה יעזור לאדם אחד ועשיתי את שלי".
 
לא יהיה קאמבק. שרית פולק (צילום: אור גפן)

אישרת מול סטטיק את הטקסטים? היה משהו שהוא ביקש לצנזר?  
"לא אישרתי והוא בחיים לא היה מבקש. איט איז וואט איט איז". 

עכשיו שהוא רווק, יש סיכוי לקאמבק? 
כל הזמן שואלים אותי את זה. מה, אתם חושבים שחיכיתי שהוא יהיה רווק? זה לא במחשבה, לא". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואו
    איזה מעניין 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופר מרתק. 2 אנשים רק בעלי סוג של מזל שיצא להם משהו. מעבר לזה אין כלוםםםםם! וככה זה יצא בסוף אין להם דבר מלבד המזל שהיה להם יחד ולחוד. יאלה צאו מהסרט כי הוא לא משהו חבל.
    סגור