ויראלי

טלי בן עובדיה: "מו"ל גלובס משליכה את הכתבת הפוליטית שלה מתחת לגלגלים"

אלונה בר-און הסכימה עם הביקורת על "השמאלנות" של טל שניידר אבל טענה ש"שאר חלקי העיתון" מאוזנים: "תחזרי להתעסק בענייניים שלך, טלי. זה היה נמוך מים המלח"
מערכת אייס |  5
טלי בן עובדיה, אלונה בראון, טל שניידר (צילום טוויטר/טלי בן עובדיה, יחצ, ויקיפדיה)
חילופי הדברים הקשים החלו לאחר שהעיתון 'גלובס' פרסם לפני כמה ימים את דו"ח אמון הציבור. המו"ל, אלונה בר-און, התגאתה בדו"ח בחשבון הטוויטר שלה וקיבלה תגובה ביקורתית מיועץ התקשורת מוטי אוחנה: "כשהגברת שניידר מנתחת את הכל לכיוון אחד, לשמאל, זה מוציא את החשק להמשיך לקרוא ובטח לעשות מנוי. פעם הכתבת הפוליטית שלכם היתה אוביקטיבית. כיסחה את שני הצדדים. היום שניידר יש לה אובססיה נגד הליכוד".
 
בר-און, בצורה מפתיעה, הסכימה עם חלק גדול מהביקורת וכתבה: "אפשר לראות את זה כך, אבל אפשר גם לראות את העבודה המאד מאוזנת - הרבה יותר מבעבר - שנעשית לכל הפחות בכל שאר חלקי העיתון. אי אפשר רק להתלונן מבלי לפרגן, כלומר אפשר, אבל זה לא מאד מועיל".
 
בשלב הזה החליטה טלי בן עובדיה, עורכת "זמן אמת" בכאן 11 להעביר ביקורת משלה  וכתבה: " חדי העין יבחינו איך המו״לית משליכה ברגע את טל שניידר מתחת לגלגלים ואפילו חוסכת מייל לעורכת"
אלונה בר-און, שכנראה לא אהבה את הדברים, לא נשארה חייבת והגיבה: "נראה לי שחדי העין יבחינו במו״לית שעונה בנימוס לצד מישהי - את - שקמה בבוקר במטרה לנסות לסכסך עוד לפני שצחצחה שיניים. מציעה שתחזרי להתעסק בעניינים שלך, טלי. זה היה נמוך מים המלח והוסיפה ש" זה הכל ניסיונות לפגוע בגלובס ובי ועל הדרך גם בטל שניידר במסווה של 'הגנה'". 
 טלי בן עובדיה בתגובה לכתבה: " גם מול מופע הצדקנות אתאפק".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ראשי התיבות הולכים לפניה (ל"ת)
    אסון טב״ע 07/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הפך עיתון קומוניסטי קיצוני. מגעיל אותי שפעם שילמתי להם (ל"ת)
    בעבר הרחוק מנוי 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איזון
    שלמה אלר 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמנוי של גלובס רואים את השינוי גם שלא אהבתי את פיטורי ציפורי קיבלתי מצפה לקרוא דברים ללא אג'נדה של הכותב רוצה לקרוא את כולם ולא מראש לדעת לאיפה הכתבה הולכת תודה לאלונה
    סגור
  • 2.
    שתיהן שמאלניות
    איציק 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טל שניידר שמאלנית ביותר. אבל גם לבר און לא חסר, היא רק מנסה ךהסתיר זאת תחת כסות "מאוזנת" כביכול
    סגור
  • 1.
    אוהב את מה שאלונה בר-און עושה בגלובס
    קרל רוב 06/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מאד אוהב את טל שניידר. עושה עבודה מעולה. באשר לביביסטים, אפשר לסמוך עליהם על קונסיסטנטיות. הם תמיד ייבבו ותמיד ייבבו. כלום לא ישביע את רצונם למעט הפיכת העיתון לביביתון. חזקי ואמצי, אלונה.
    סגור