ויראלי

שרקי תקף את עו"ד יובל יועז: "חן חן על ההתנשאות"

כתב חדשות 12 שיתף את עוקביו בטוויטר כי הוא נרגש לנוכח המציאות בה יהודים יכולים לבחור את מנהיגיהם בארץ ישראל. עו"ד יובל יועז לא אהב את היעדר המילה 'מדינה' מדבריו ותקף: "בארץ ישראל לא הייתה ליהודים זכות בחירה אלפי שנים". ומה ענה שרקי?
אורן שטרנברג | 
יאיר שרקי
כתב חדשות 12 יאיר שרקי בחר לשתף את עוקביו בטוויטר את הרגע שבו הגיע אל הקלפי להצביע. אמנם שרקי, המסקר את הציבור הדתי והחרדי, לא שיתף במי בחר, אולם חלק עם העוקבים את תחושותיו. 
שרקי, בן הציונות הדתית המסקר את העולם החרדי כתב: "עם כל הציניות והתשישות אני באמת מתרגש מהזכות לחיות בתקופה שבה היהודים בוחרים את מנהיגיהם בארץ ישראל". דבריו זכו לתגובות, בהן גם ביקורת מצד עו"ד יובל יועז שלא הסכים עם דבריו, בין היתר בגלל שלא השתמש במילה "מדינה" והשיב לו: "במדינת ישראל. ורק בזכות המדינה הציונית". אמר עו"ד רז. בהמשך דבריו טען כי בימים שבהם ארץ ישראל הייתה ללא מדינה, ליהודים שבה לא הייתה זכות בחירה. "בארץ ישראל לא הייתה ליהודים זכות בחירה אלפי שנים. לימודי ליבה".  
 
יאיר שרקי לא שתק והשיב בחזרה לעו"ד רז: "חן חן על ההתנשאות. ציוּן ארץ ישראל אינו סותר למדינת ישראל. רק שאני חוגג לא רק את העובדה המרגשת שיש שלטון עברי דמוקרטי, אלא גם את היותו בציוֹן ולא באוגנדה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה