ויראלי

הדודה סידרה כרטיס הגרלה זוכה לאחיין שלה ואז היא עשתה מעשה הזוי

אישה שקנתה כרטיס לוטו שהתברר כזוכה לאחר שנתנה אותו לאחיינה, גורמת לסערה ברשת' לאחר שביקשה חלק מכספי הפרס. איך נפתרה הסאגה?

כפיר אדר |  1
כרטיסי הגרלת לוטו (צילום מתוך אתר מפעל הפייס)
אישה אחת הבעירה אש ברשתות החברתיות לאחר שרכשה לאחיינה כרטיס לוטו מנצח - ואז ביקשה חלק מהמזומנים. הדודה שיתפה את מצבה ב'רדיט', והסבירה שהיא נפלה לתקופה קשה וחיה מהיד לפה כשניסתה לשלם את חשבונותיה.
לדבריה: "הייתה לי שנה ממש קשה, פוטרתי מהעבודה ונותרו לי אפשרויות כמו לחתום אבטלה. אני הבעלים של הבית שלי והצלחתי להשתלט ולשלם את הארנונה והביטוח שלי בעבודות משונות, אבל אני אוכלת ראמן מקופסא כמעט בכל ארוחה".
אבל משום שהיה יום הולדת לאחיינה בתחילת החודש, היא "גירדה" כמה שקלים כדי לקנות לו מתנה, ורכשה את הדבר היחיד שהיא יכולה הייתה להרשות לעצמה - כרטיסי לוטו. להדהמתה, הוא זכה בסכום כסף משמעותי באומרו: "זה כסף שמשנה את החיים".
בזמן שהיא שמחה עבור האחיין שלה, היא הסבירה לאחותה ולבעלה "טוב מאוד" שלאחיין שלה יש קרן מכללות במימון מלא וכל דבר מהותי שהוא יכול אי פעם לרצות. לאחר שגילתה על הזכייה, היא יצרה קשר עם אחותה ושאלה אם האחיין שלה יכול להעניק לה לפחות 75% מהזכיות.
הדודה אמרה: "היא שאלה האם אני רצינית. אמרתי שאני מרגישה שאני מאוד נדיבה כי אני באמת צריך את כל זה. היא ממש ניתקה לי בפרצוף. שלחתי הודעה לאחיין שלי ואני חושבת שהוא באמת חסם אותי", היא המשיכה לטעון את עמדתה ואמרה: "הנה העניין, אני זקוק לכסף הזה. זה עניין שאני אוכל או לא אוכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס נהייתם וואלה?
    חחחח 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה התרגום העילג הזה? כשמשתמשים בגוגל טרנסליט כדאי לעבור על זה קודם.
    סגור