ויראלי

צפו: 1,500 רחפנים יצרו ברקוד ענק בשמי סין

מופע מיוחד בסין לקח את טכונולוגיית מופעי הרחפנים צעד אחד קדימה.  במהלך המופע עלו 1,500 רחפנים בשמי שנחאי, שביצעו הופעה שלמה ובנוסף יצרו קוד QR הניתן לסריקה 
שירה יום טוב | 
רחפן סיני (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב)
במופע מיוחד בשמי סין יצרו יחד 1,500 רחפנים קוד QR. לפני שלוש שנים עם חגיגות ה-70 למדינת ישראל התוודענו לראשונה בארץ על יכולותיהם האומנותיות של מיצגי רחפנים כמו שהוצגו לנו בטקס הדלקת המשואות של אותה שנה בפיתוח של חברת אינטל. ראינו אז את שרוליק של דוש, יונה עם עלה של זית, את ירושלים עם תחנת הקמח מסתובבת וסמלי המדינה. מאז מופעי הרחפנים מסתובבים ברחבי הארץ ועיריות רבות כבר ניסו את האטרקציה באירועים שונים. בסין לקחו את יכולותיו של מופע הרחפנים עוד צעד קדימה.
מדובר במופע שיווקי למשחק וידאו יפני. המשחק, מקטגוריית משחק דמויות נקרא "נסיכה קונקט: רייב דרייב". הוא עלה לראשונה בפברואר 2018 בפיתוחו של אולפן משחקי הוידאו Cygames  ואלה גם עומדים מאחורי מופע הרחפנים והברקוד. מופע הרחפנים עלה לרגל יום השנה למשחק הוידאו. במהלך האירוע הפכו שמי שנחאי לתצוגת תצוגה של 1,500 מזל"טים שטסו בעיר. 
המופע כלל סצנות מוכרות מתוך המשחק המבוססות על דמויות מהמשחק עצמו ומהלכים שהם מבצעות בו. הרחפנים גם יצרו טקסטים שליוו את המופע ואת לוגו המשחק. בנוסף למופע הכיריאוגרפי בכיכובן של דמויות המשחק הופיע גם הברקוד. מי שסרק את הברקוד המעופף הופנה למידע על המשחק ולדף ההורדה וההתקנה שלו. וכשברקוד למשחק מופיע בשמיים ורק צריך לסרוק ולהתחיל לשחק , כנראה שהרבה שחקנים סינים חדשים נוספו למשחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה