ויראלי

אירוויזיון 2021: איטליה ניצחה, כמה נקודות נתנו לישראל?

אחרי שבוטלה בשנה שעברה תחרות הזמר הגדולה השנה חזרה שוב במתכונת מצומצמת עדיין לאר מגיפת הקורונה. המנצחת הגדולה של התחרות היא איטליה, כמה נקודות קיבלנו מהשופטים?
מערכת ice |  1
עדן אלנה אירוויזיון (צילום כאן תאגיד השידור)
אירוויזיון 2021 מאחורינו עם זכייה של איטליה ומקום 17 לביצוע הישראלי. גמר אירוויזיון 2021 התקיים אתמול (שבת) ברוטרדם שבהולנד, ובמהלכו הופיעו נציגי 26 המדינות המשתתפות, ובהם גם נציגת ישראל עדן אלנה שביצעה את השיר הנבחר  "Set Me Free" .
אחרי הצבעה ארוכה התפרסמו התוצאות לפיהן אלנה סיימה במקום ה-17, כשאת המקום הראשון כבשו ההרכב האיטלקי "מונסקין", שהוביל בהימורים וגם לכל אורך הערב. עם סיום התחרות אמרה אלנה, "אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי לייצג את מדינת ישראל".

זו הפעם השלישית שאיטליה כובשת את המקום הראשון והנחשק, וכאמור מי שזיכה את ארץ המגף בזכייה השנה הם הרכב מונסקין שהופיעו עם השיר " Zitti e Buoni" שהיה בראש אתרי ההימורים לאורך כל הדרך וזכה ל-524 נקודות. הפעם האחרונה שאיטליה זכתה במקום הראשון היתה ב-1990 עם טוטו קוטוניו ולפני כן זכתה איטליה ב-1964 אז יוצגה על ידי ג'יליולה צ'ינקווטי.
26 מדינות התחרו בגמר האירווזיון לאחר שבחצי הגמר התחרו 39. כזכור, השנה נערכה התחרות במתכונת מצומצת בעקבות מגיפת הקורונה שעדיין מכה ברחבי העולם. בשנה שעברה בוטלה התחרות עקב המגיפה העולמית שהיתה בשיאה בכל עולם אך השנה התחרות חזרה ועל אף המתכונת המצומצמת הצליחה לשמור על רמה מרשימה ביותר.
הסגנית של איטליה היא צרפת שהשיגה 499 נקודות. אחריה במקום השלישי שוויץ, איסלנד במקום הרביעי ואוקראינה סוגרת את החמישייה. בריטניה סיימה את הערב עם 0 נקודות, הן מהשופטים והן מהקהל בבית.
הנקודות שקיבלה ישראל משופטי המדינות הזרות הן: 8 ממקדוניה, 8 מנורבגיה, 6 נקודות מפולין, 3 מספרד, 6 מבריטניה, 4 מאיטליה, 1 מסלובניה, 2 מסרביה, 3 מבולגריה, 7 מאוקראינה, 5 מקרואטיה, 1 מליטא, 1 מדנמרק, 5 מרוסיה, 5 מצרפת, 4 משבדיה ו-4 מהולנד. מהצבעת הקהל זכתה ישראל ב-20 נקודות, סך הכל 93 נקודות בשיקלול הסופי.
ולאן הלכו הקולות של הישראלים? הקהל בישראל העניק 12 נקודות לאוקראינה, 10 לרוסיה, 8 לצרפת, 7 לאיטליה, 6 לשוויץ, 5 למלטה, 4 לפינלנד, 3 לליטא, 2 לאזרביג'אן ו-1 לאיסלנד.
בסיום הערב אמרה אלנה על התוצאה, "מבאס לסיים במקום ה-17 ולא בטופ 10 אבל היינו טובים. תודה לכולם על כמויות האהבה המטורפות. אתם מי שחשובים לי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    TWSfSopc 05/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור