ויראלי

צפו: טל פרידמן מרקיד את אולפן שידורי היורו

השחקן היה חלק מהפאנל שסיכם את משחקי אתמול. בסיום התכנית פצח בריקוד הצרפתי המזוהה עם אחת מהדמויות ששיחק לאורך השנים וגרם לכל האולפן להשתגע איתו
מערכת ice | 
טל פרידמן יורו 2020 (צילום מסך רשת 13)
אחד מהמערכונים הידועים ביותר של ארץ נהדרת הוא מערכון התיירים הצרפתים מהעונה הרביעית בו משחק טל פרידמן תייר צרפתי שהגיע לישראל כדי לחגוג את הקיץ. את המערכון ליווה השיר La Compagnie Creole - Cest bon pour le moral, או כפי שישראלים רבים מכנים אותו "צ'יפופו למורל".
אתמול התארח פרידמן בתכנית המסכמת את משחקי הערב במסגרת יורו 2020 בערוץ 13 ובסיום התכנית שיגע את האולפן. הקומיקאי הציע בסיום התכנית "בואו נרקוד" ואז ציווה על כל חברי הפאנל "אבל כולכם", שלף פאה שחורה גדולה ומטולטלת שמוכרת מתפקידו כ'דובה' הסטלן ממערכון "השותפים" בעונה 5 של ארץ נהדרת וכשברקע מתנגן כאמור השיר המפורסם ממערכון התיירים הצרפתים. 
חברי הפאנל, המנחה שרון דוידוביץ', הפרשנים אסף כהן ורן בן שמעון והפרשנית אושרת עיני, נראו מופתעים ומשועשעים כשתוך כדי דוידוביץ' ניגש לסיים את התכנית והצטרף אל פרידמן בריקוד. השיר המפורסם מהמערכון של פרידמן בא ככל הנראה כאות סיום לערב הכדורגל בעקבות הניצחון של צרפת על גרמניה במשחק אתמול.

צילום מסך רשת 13
יורו 2020 מכיל בתוכו לא מעט סיפורים. כזכור רק לפני יומיים אחד השחקנים המפורסמים והטובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, הפציר בצורה לא מתוכננת במסיבת העיתונאים לפני מהשחק של נבחרתו פורטוגל לבין נבחרתה של הונגריה, לא לשתות קולה אלא רק מים והביא כתוצאה מכך להפסד של מליארדים לחברת קוקה-קולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה