השוק

צפו: כך רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה ב-4 מיליארד דולר

הכוכב הסיר מהשולחן 2 בקבוקי קוקה-קולה במסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020 מול הונגריה והוביל לירידה של מניות החברה
מערכת ice |  2
כריסטיאנו רונאלדו יורו 2020 (צילום מסך אינסטגרם רונאלדו)
כריסטאנו רונאלדו הוא שחקן חד פעמי, אולי גדול שחקני תבל, אך מעבר לשיאים האישיים והקבוצתיים הנפלאים שלו, אתמול הוא גרם עוד אירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. 
הכוכב הפורטוגלי הגיע לדבר לפני יומיים במסיבת העיתונאים של נבחרתו, פורטוגל, לפני המפגש מול הונגריה במסגרת טורניר יורו 2020,  והזיז 2 בקבוקי קוקה-קולה שהוצבו על השולחן סמוך למיקרופון אליו היה אמור לענות לשאלות התקשורת. הפורטוגלי בן ה-36 לא רק שהסיר את בקבוקי הקוקה-קולה מהשולחן, הוא אף לקח בקבוק מים בידו, פנה לציבור והפציר “תשתו מים!”.
האקט הזה של מלך שערי היורו בכל הזמנים הפך לאחד המשותפים ביותר ברשתות החברתיות ובמדיות השונות ברחבי העולם ביומיים האחרונים, ועל פי ה"אתלטיק" לפעולה הזו הייתה בנוסף השפעה עצומה בשוק שהובילה לצניחה של לא פחות מ-4 מיליארד דולר בשווי השוק שלה של קוקה-קולה.

צילום מסך יוטיוב UEFA
לפני האירוע המדובר מניות חברת קוקה-קולה היו שוות כ-56.1 דולר למניה. אולם בסוף יום המסחר באותו יום של מסיבת העיתונאים, כל מניה בודדת של החברה ירדה לשווי של 55.2 דולר. מדובר בירידה בשיעור של 1.6%, וביחס לכל המניות ומצבן בשוק, נפילה של 4 מיליארד דולר. מאז אותו אירוע לפני יומיים, מניית החברה הספיקה לעלות מעט ונסחרת כעת ב-55.29 דולר למניה, אך אין ספק שמדובר באירוע חסר תקדים. תגובת דובר קוקה-קולה לנושא אגב הייתה כי "כולם זכאים לשתות את המשקה שהם אוהבים, ולכולם יש טעם שונה. שחקני כדורגל תמיד מקבלים לצד בקבוקי קולה רגילה וקולה זירו, גם מים, והם זכאים לבחור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה (ל"ת)
    מישהו 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזו כתבה מחורטטת.
    הצדיק הנאור 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסתכלו על מניית קוקה קולה בגוגל. מדובר בתנודתיות רגילה. תסתכלו על המניה בחצי שנה האחרונה ותבינו. רונאלדו הוריד את הבקבוק מסיבה אחת בלבד: הם לא משלמים לו על הפרסומת הזו.
    סגור