ויראלי

התינוק הבזבזן בעולם: רכש חבילת טסלה ב-10 אלף דולר

תינוק חסר רחמים שיחק עם האייפד בזמן ארוחת הערב ולחץ על כפתור לרכישת חבילת השדרוגים המלאה של טסלה. האמא ראתה זאת רק אחרי יומיים בחשבון הבנק שלה, אבל טסלה לא תמהר להחזיר לה את הכסף
מערכת ice | 
תינוק טסלה (צילום מסך טיקטוק)
רץ ברשת: סרטון בטיקטוק שכבר צבר מעל 2 מיליון צפיות על אמא לתינוק בן עשרה חודשים שגילתה בחשבון הבנק שלה כי רכש בלי כוונה חבילה של מערכת הנהיגה האוטומטית בטסלה, והעלתה תרעומת: איך איך אבטחה באפליקציה לבקשת סיסמא נגד אצבעות משוטטות של ילדים חסרי אחריות?
האמא הייתה עסוקה בארוחת ערב כאשר הפעוט שיחק באייפד ונכנס לאפליקציה של טסלה. בסרטון,  המא כמובן צילמה את התינוק השובב, בהומור או בכעס, שלחץ על רכישה שהתגלתה רק לאחר יומיים בסכום של 10,837.50 דולר.
בסרטון הויראלי, האמא גם תהתה מהיעדר אבטחה באפליקציה של טסלה ומדוע אין סיסמא של אמצעי אבטחה לפני רכישה שכזאת.
נכון לצילום הסרטון, בטסלה ככל הנראה לא יחזירו את החיוב ומהסיבה שעברו 48 שעות מרגע הרכישה - ובני המשפחה עכשיו "תקועים" עם חבילת שדרוגים מלאה לרכב. איך האמא לא גילתה את החיוב מוקדם יותר? לדבריה, הבנק לא התריע על כך כיוון שכרטיס הבנק שלה מחובר לחשבון טסלה שלה - תהליך שמתרחש עבור בעלי רכבים חדשים בחברה.
הגולשים אמנם הזדהה עם צערה של האם, אבל היו גם משועשעים ממה שקרה: "אומרים שתינוקות הם יקרים, לזה הם התכוונו", כתב אחד. אחרים אפילו טענו בהומור שהאמא משקרת: "כן תאשימי את התינוק", או: "הוא בסך הכול רצה רכב טוב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה