ויראלי

בשידור חי: מעיין אדם התחסנה בפעם השלישית

מבצע החיסונים התרחב אתמול כשאושר לבני 30 ומעלה לקבל את החיסון השלישי, מערכת חדשות הבוקר של קשת 12 שלחה לשם את הפאנליסטיות מעיין אדם וסיון קליין להתחסן בשידור חי 
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אתמול (שלישי) הורחב מבצע ההתחסנות במנת הבןסטר לבני 30 במעלה, פאנל חדשות הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 שלח נציגות לבצע את החיסון על בשרן בשידור חי ועם מקרופון חדשות הבוקר ביד: מעיין אדם וסיון קליין. השתיים הגיעו הבוקר אל מתחם החיסונים של כללית בהרצליה במקום לפאנל ושידרו משם את רגע החיסון השלישי שקיבלו. 
אדם הפגינה חששות רבים מהחיסון וכמו ילדה טובה שעברה את זה בשלום היא קיבלה בסוף התהליך פרס מהאחות שחיסנה אותה - ספי רויבלט מנהלת סיעוד מחוז שרון שומרון, צמיד גומי עם הכיתוב "מתחסנים וחוזרים לחיים". ולמקרה שתהיתם, השתיים לא קיבלו יום מחלה על הכאבים ביד אלא נתבקשו לחזור מיד לאולפן חדשות הבוקר, לא רחוק משם באולפני הרצליה, למרות ששתיים ניסו לעקוץ אישור שכזה מרויבלט. בסופו של דבר הן הגיעו תוך דקות חזרה לאולפן.
מבצע החיסונים במנת הבוסטר השלישית התרחב אתמול כאמור לבני 30 ומעלה אחרי שבשבוע שעבר התרחב כבר לבני 40 ומעלה וההיענות בקרב הצעירים גבוה כשכבר עשרות אלפי אנשים מטווח הגילאים הצעיר פנה כבר לקבלת חיסון.

מאמצי הממשלה לקטיעת שרשרת ההדבקה הולכים וגוברים מיום ליום במטרה להגיע לתקופת החגים המקבילה השנה לתקופת החזרה ללימודים. מתווה הבדיקות הסרולוגיות לתלמידי היסודי שאינם מחוסנים התחיל השבוע אך לא הראה את ההצלחה שקיוו לה כך שנראה שהמאמצים מתרכזים כרגע בחיסון נוסף לאוכלוסיות שהחיסון הותר לגביהן - בני 12 ומעלהכשנכון לעכשיו עוד לא ברור מתי יהיה ניתן לחסן ילדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה צומיייייייייייייי
    רוני רימון 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מעניינתתתתתתתתתתת
    סגור