ויראלי

רותם ישראל מגיבה לסערת דני רופ: "טעות מביכה"

אחרי שדני רופ הגיב לסערה שהתחוללה הבוקר לאחר שידור "העולם הבוקר" ברשת 13, המגישה שהייתה לצידו ואליה היתה מופנית הבדיחה מגיבה לראשונה לסערה ומעלה פוסט בדף האינסטגרם: "לנו כאנשי תקשורת צריכה להיות אחריות"
מערכת ice |  11
רותם ישראל (צילום פייסבוק/רותם ישראל)
אחרי הסערה סביב דני רופ, המגישה רותם ישראל לה הופנתה הבדיחה המטרידה מגיב הערב (רביעי) לראשונה על הסערה שהתחוללה מאז השידור הבוקר בפוסט באינסטגרם. 
כזכור, העולם הבוקר ברשת 13 מוגשת הבוקר על ידי רותם ישראל, הקבוע בפאנל ולצידה דני רופ שמחליף את אברי גלעד הבוקר. השניים אירחו בפאנל התוכנית מקעקעת שמובילה פעילות התנדבותית ייחודית באמצעות קעקוע על גבי צלקות בהתנדבות מלאה. עוד התארחה בתוכנית צעירה שזכתה לקעקוע החינמי על גבי הצלקות שלה שהעידה שזה שיפר לה הביטחון העצמי.
במהלך השיח על הקעקועים שאלה רותם ישראל את דני רופ אם יש לו קעקוע, והמגיש שלצידה ענה: "להראות לך איפה"? בזמן שהוא נעמד ו"מתחיל" לפתוח את חגורת המכנסיים שלו לקראת חשיפת הקעקוע שלו. ישראל הנבוכה לצידו אמרה, "לא" בתוספת מבט מופתע והוסיפה, "לפעמים הבדיחות שלך כל כך לא מצחיקות".
 
אחרי תקרית הקעקוע הבלתי הולמת בזמן שידור העולם הבוקר ששודרה היום ברשת 13, הוחלט על השעיה של המגיש הוותיק דני רופ, שבמהלך אייטם אירוח בפאנל נקט במעשה ציני שחצה את גבול הבדיחה והפך למה שכינו המתחרם בקשת 12, "הטרדה בשידור חי".
דני רופ עצמו כבר הגיב לסערה והתנצל כשכתב מוקדם יותר בדף הפייסבוק: "בעקבות ארועי הבוקר: ממרחק מספר שעות מהשידור, אני מבין יותר את הסיטואציה, לוקח עליה אחריות מלאה ומתנצל בפני כל מי שנפגעה ונפגע. בהזדמנות זו, מעדכן ששוחחתי עם רותם (שאישרה לי לציין זאת), התנצלתי בפניה על הרגע המביך שגרמתי והקשבתי למה שהיה לה להגיד בנושא. יחסינו היו ונשארו טובים וחזקים. אני קשוב לביקורת ומקבל אותה".
 
בשעות הערב כאמור, גם המגישה רותם ישראל הגיבה לראשונה לדברים באינסטגרם כשכתבה: "בהמשך לאירועי היום, אתחיל בזה שדני הוא חבר טוב וקולגה שאני מעריכה. מההיכרות ומהעבודה איתו, אין לי ספק שלא הייתה לו שום כוונה רעה במה שעשה הבוקר. זו הייתה טעות מביכה, לא מצחיקה, ללא מחשבה תחילה שלא הייתה צריכה להיעשות ולראיה דני התנצל ולקח אחריות ואני בטוחה שלמד מהמקרה.
הסיבה שהחלטתי לכתוב את הדברים היא בעקבות התחושות הלא נעימות איתן יצאו מהשידור הדס והדר, האורחות שהגיעו להתראיין אצלנו הבוקר בנושא הרגיש.לנו כאנשי תקשורת ומובילי דעה צריכה להיות אחריות אפילו גדולה יותר למעשים שלנו ולדברים שאנחנו אומרים. רמת ההשפעה שלהם חזקה ורחבה יותר ולכן אנחנו חייבים להיות רגישים יותר, מודעים יותר ובקיצור אחראים יותר. וזה רלוונטי אגב בכל הפלטפורמות. העידן בו אנחנו חיים והשינויים שקורים בתקופה הזו מלמדים אותנו את זה מדי יום. חשוב שנהיה חלק מהשינוי לטובה ולא חלק מהבעיה".
 
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שוב בדיחה מביכה בשידור חי
    עמית 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי נשר מתח את משי קלינשטיין. שהודיע לה שיהיה לה צנע סקס עם בין דודה תום אבני... בתוכנית עולם הבוקר עם דני רופ שוב בדיחה מביכה כשנשאלה כנראה שהתאכזבת שהצנע לא תתממש
    סגור
  • 8.
    יאללה תשחררו מהבן אדם סך הכול סיפר בדיחה!!!
    נטלי 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפוליטקלי קורקט זה פשוט סרטן! מה סך הכול עשה הבן אדם ??? כלום!! פשוט כלום!! תקשורת צהובה שאוהבת לשתות דם כולל חברתו להגשת פאנל! הוא צודק ! אנשים נהיו רובוטים, בשביל מה צופים בכם אם אי אפשר לצחוק קצת??? יאללה סתמו
    סגור
  • 7.
    דני רופ
    ליאור 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דפוק לגמרי סוטה יושבת שם נערה באולפן משפחות שומריי מסורת ילדים צופים סליחה אתה תבקש מכל עם ישראל
    סגור
  • 6.
    להחזיר אותו מיד.התנצלות שלו מספיקה. (ל"ת)
    גיא 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    להחזיר אותו מיד.התנצלות שלו מספיקה. (ל"ת)
    גיא 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    להחזיר אותו מיד.התנצלות שלו מספיקה. (ל"ת)
    גיא 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    התנהגות בזוייה
    דליה 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסופו של דבר כל אדם נתפס בחולשתו - קשה להסתיר לאורך זמן את פרצופך האמיתי והנה זה קרה לדני רופ השחצן היהיר והלא חכם !!!!! פשוט מזעזע תגובה מינית מזעזעת הטרדה מינית לגמרי
    סגור
  • הטרדה מינית?? תתביישי לך!! את עושה זילות למונח הזה!
    אור 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אדם סך הכול סיפר בדיחה, לא חשף לא הטריד ולא תקף לאן הגענו השם ישמור, אחר כך בחורה באמת מוטרדת ובגלל זה לא מתייחסים אליה כי דואגים להתעסק במה שצהוב רכילותי ומפורסם יותר גם כאשר מדובר בשטות גמורה!!! חצופה
    סגור
  • 2.
    הדתה
    הליברל 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדתה
    סגור
  • מגיב
    Av 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשור להדתה.......טיפשות לשמה
    סגור
  • 1.
    מנחה מצוין, אז טעה,התנצל,
    Bengely 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבר כנסת יכול לעשות מה בא לו והכל נסלח
    סגור