ויראלי

דני רופ התנצל על התקרית, ומה אמר לרותם ישראל?

המגיש שהושעה עד להודעה חדשה בעקבות המחווה שלו למגישה שלצדו לשאלה האם יש לו קעקוע ונראה היה כי הוא מתכוון לפתוח את מכנסיו, ביקש להתנצל: "מבין יותר את הסיטואציה, לוקח עליה אחריות מלאה ומתנצל בפני כל מי שנפגעה ונפגע, התנצלתי בפני רותם על הרגע המביך שגרמתי והקשבתי למה שהיה לה להגיד בנושא"
מערכת ice |  3
מאחורי הכסף עם דני רופ (צילום מסך רשת 13)
אחרי שעורר סערת ענק הבוקר (שלישי) בתכנית הבוקר של רשת 13 לצד רותם ישראל, דני רופ שהושעה בעקבות תנועה שעשה כאילו הוא עומד לפתוח את מכנסיו בשידור חי בתגובה לשאלתה של ישראל האם יש לו קעקוע, הגיב בפייסבוק על המקרה ועל המחשבות שלו בעקבות הדרמה שהגיעה לשיאים.
"בעקבות ארועי הבוקר: ממרחק מספר שעות מהשידור, אני מבין יותר את הסיטואציה, לוקח עליה אחריות מלאה ומתנצל בפני כל מי שנפגעה ונפגע", כתב רופ לעוקביו ברשתות החברתיות שהגיבו בזעם בתגובות, לצד כמה תגובות מחזקות מאחרים.
"בהזדמנות זו, מעדכן ששוחחתי עם רותם (שאישרה לי לציין זאת), התנצלתי בפניה על הרגע המביך שגרמתי והקשבתי למה שהיה לה להגיד בנושא. יחסינו היו ונשארו טובים וחזקים. אני קשוב לביקורת ומקבל אותה".
דרך אגב, לא הייתה זו הפעם הראשונה שרופ נתפס באמירה מינית מביכה למדי. גם בימיו בימי ערוץ 10, אמר ליעקב אילון: "ירד בחרמון רק 5 סנטימטר של שלג, משהו שבטח אכזב את מיקי אחרי 20 הסנטימטר של אתמול בלילה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העולם איבד את זה סופית
    אלונון 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה לעזזאל אתם רוצים ממנו? יש לאחרונה קיצוניות מוטרפת. די עם זה כבר.
    סגור
  • 2.
    כרגע סוער בהמשך מעונן אחר כך בהיר (ל"ת)
    חיים 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לך הביתה דני אתה איש מגעיל (ל"ת)
    שי 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור