ויראלי

כך עמית סגל הטעה את בן-גביר שתקף: "עודה מחבל"

העיתונאי והסופר עמית סגל גרם למבוכה קלה בכנסת ישראל. ההצבעות על התקציב נמשכות זמן רב וחלק מחברי הכנסת החליטו לקרוא את הספר של סגל. מסתבר שאותו הספר גרם לתקרית משעשעת במיוחד 
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
עמית סגל חשף הערב (חמישי) את אחד הסיפורים היותר משעשעים שקרו בכנסת ישראל, החשיפה יצאה לאור מאחר וסגל בעצמו "אשם" בפרשה המטלטלת כשהטעה את איתמר בן גביר וגרם לו לכתוב פוסט חריף נגד איימן עודה, או יותר נכון הספר שלו גרם למהומה לא פרופורציונלית על אחת כמה וכמה לאחר העימות האלים בין השניים בבית החולים קפלן. 
ובכן, ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד קרא את הספר של עמית סגל "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית" בזמן ההצבעה על התפקיד. במהלך אחת ההפסקות, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה תועד כי הוא מתהלך ומצלם את השולחן והמחשב במיקומו של לפיד שבדיור עזב מבלי שאף אחד יצפה. 
 
אלא שבערוץ הכנסת צילמו את המליאה ומי שקלט את המאורע הביזארי היה ח"כ איתמר בן-גביר שהחליט לעלות את התיעוד לרשתות החברתיות ויצא במתקפה: "מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! מחבל!!! אני זועק ומתריע שהוא סכנה ביטחונית למדינה. היום עודה חדר לפרטיות וצילם מסמכים שאסור לו לצלם, מחר הוא יצלם מסמכים מסווגים. אני קורא מייד למשטרה ולשב"כ לפתוח נגדו בחקירה. מה עוד צריך לקרות כדי שמנדלבליט יורה לזמן אותו לחקירה?".
 
עודה מיד השיב בתגובה בדף הטוויטר שלו: "לכל השואלים: העברתי חומר מסווג לתקשורת השמאלנית". לצד התגובה שלו העלה אודה תמונה מפוסט של עמית סגל שבו כתב: "נראה אם תצליחו לגלות מתוך התמונה מי במליאה העביר את היממה האחרונה בקריאת הספר שלי?".
עמית סגל סיפר בערוץ הטלגרם שלו: "ובכן, עודה לא צילם מסמכים סודיים ממושבו של שר הביטחון. באישורו אני כותב כאן שצילם לי את הספר שלי מונח על השולחן של לפיד". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה