ויראלי

הזוכים בלוטו במחווה מוזרה עבור הקהילה, האם יתרמו כסף?

חוות חמורים באנגליה המשמשת לעזרה בקהילה, יצאה בקמפיין לגיוס כספים ומצאה את טוב ליבם של לא פחות מ-18 זוכי בלוטו ששווים ביחד 50 מיליון ליש"ט. אבל זוכי הלוטו בחרו בדרך שונה כדי לעזור במקום לתרום כסף
מערכת ice | 
בובות חמורים (צילום צילום מסך BBC)
זוכי לוטו באנגליה שיחד שווים יותר מ-50 מיליון ליש"ט, החליטו לעזור לעמותה הקשורה לחמורים מינאטורים דרך סריגת בובות של חמורים למכירה בחג המולד הקרוב.
כל הסיפור התחיל במיזם חברתי שמביא חמורים מינאטורים חיים למקומות בקהילה בהם הם משמשים להבאת שמחה: כמו בתי אבות, קבוצות דמנציה, חינוך מיוחד ועוד: "מחקרים מראים כי ליטוף והימצאות עם חמורים יכולה להקל על מתח ולשפר את מצב הרוח", נכתב בדף העמותה הבריטית.
לשם גיוס כספים, פרסמה העמותה כי היא מחפשת פריטים למכור בחג המולד הקרוב, ו-18 זוכי לוטו התאגדו כדי לעזור לעמותה ו...סרגו בובות של חמורים קטנים. כך הן סוזן קרוסלנד ודברה פירס שזכו שתיהן במיליון ליש"ט בהגרלת הלוטו וסרגו בובות כדי לעזור לגייס כסף למיזם החברתי. דברה, ממחוז אסקס שבמזרח אנגליה, זכתה במיליון ליש"ט בשנת 2017 וכבר לקחה חלק בעבר כשעזרה לבנות הרחבה לחצר החווה של החמורים: "כל אחד מבובות החמורים נסרג על ידי מישהו, כמוני, שהתמזל מזלו ליהנות מזכייה ששינתה את חייו במפעל הפיס", אמרה והוסיפה: "היה נחמד לחשוב שחלק מהמזל שלנו עשוי לעבור הלאה דרך הצעצועים הסרוגים האלה".
מייסדי "מיני דונקס" שמחו על התרומה של הצעצועים הסרוגים שיועמדו למכירה, אבל נשאלת השאלה בכל הקשור לכתבה שפורסמה ב-BBC: מדוע זוכי הלוטו לא פשוט תרמו כסף לעמותה במקום לסרוג צעצועים שיימכרו ויביאו כמה פרוטות לעמותה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה