ויראלי

חיים לוינסון עקץ את הכתבים הצבאיים, העוקבים לא קלטו

עיתונאי הארץ כתב פוסט סאטירי על ביקור של הרמטכ"ל בתרגיל של חטיבת כפיר. הציוץ עוקץ בעקיפין את הכתבים הצבאיים שמסקרים את הצבא. רק חבל שהרבה מדי עוקבים בטוויטר חשבו שהוא רציני
מערכת ice |  2
חיים לוינסון (צילום באדיבות צינור לילה)
עיתונאי "הארץ" ושדרן רשת ב' חיים לוינסון, ידוע ביכולות הציניות שלו ובאהבה שלו להטרלות. ובכל זאת, יש כאלה בטוויטר שנופלים לזה כל פעם מחדש. אתמול (רביעי) בצהריים לוינסון צייץ פוסט שנועד לעקוץ את הכתבים הצבאיים, והטוויטר הגיב לו כאילו היה באמת כתב צבאי.
לוינסון העלה תמונה של הרמטכ"ל כוכבי עם קצינים בכירים יושבים במעגל על דשא, כמו שקצינים בכירים אוהבים בתרגילים (כמובן עם אפודים ונשקים עליהם). את התמונה הוא תיאר כתרגיל של חטיבת כפיר בו ביקר הרמטכ"ל כוכבי: "הרמטכ"ל אביב כוכבי (אין רמטכ"לים כאלו) ביקר היום בתרגיל של חטיבת כפיר (חטיבה נדירה)."
כבר במילים הראשונות לוינסון יוצא בביקורת על הכתבים הצבאיים שלדעתו מסקרים את הצבא מעמדה של הערצה ולא מעמדה עיתונאית. לוינסון המשיך עם תיאורים מוגזמים לקצינים הבכירים: "לרמטכ"ל התלוו מפקד זרוע היבשה תמיר ידעי (מבריק ויצירתי), מפקד הגיס סער צור (שיריונר עם ביצים של גולנצ'יק) והמח"ט שרון אלטיט (יש לו שם בחורה אבל הוא גבר שבגברים)."
 
בסוגריים האחרונים לחלוטין אפשר כבר להבין שזה ציוץ סאטירי, אך על פי התגובות לציוץ נראה שרוב העוקבים לא הבינו את כוונתו. "שרון אלטיט ממש לא גבר. בושה שהוא מח"ט" כתב עוקב אחד, ואחר הוסיף "סיקור אוהד? תיק 10,000! אה רגע, זה לא בעד ביבי."
היו גם המון תגובות שזרמו עם הציניות והעקיצה, אך מאוכלוסיית הטוויטר שמחזיקה מעצמה ליותר אינטלקטואלית היינו מצפים לקצת יותר אחוזים של הבנת הסיטואציה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוינסון עוד אפס שחצן שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת (ל"ת)
    זיו 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לוינסון,רמה אחת מעל כולם.
    הטבח השבדי 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא חייבים להסכים איתו אבל,איש מבריר שנון ודעתן.
    סגור