ויראלי

שר התרבות נגד עומר אדם: "דאחקה סרת טעם"

השר חילי טרופר בראיון סוף שבוע לא חוסך ביקורת מהשיר החדש של עומר אדם, וכן מהכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה
מערכת ice |  1
חילי טרופר ועומר אדם (צילום ויקיפדיה\פייסבוק)
שר התרבות והספורט חילי טרופר ממפלגת "כחול לבן", התראיין למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות. הוא סיפק מספר הסברים על המצב הפוליטי וגם התבטאויות על תרבות וספורט, ובסוף דיבר על הסיפור המרגש שבו אימץ למשפחתו נערה בסיכון בת 15, פתח בפניה את ביתו ושמונה שנים לאחר מכן ליווה אותה, החודש, לחופתה.
טרופר כזכור התחיל את כהונתו במשרד התרבות והספורט עוד בממשלת האחדות של נתניהו-גנץ, והוא מדבר על ההבדל בין הממשלות: "הישיבות היום יותר ענייניות מאשר בממשלה הקודמת, שאתה בא ורק חושב מאיפה יתקפו אותי עכשיו. שם היית בא למלחמה, ולא משנה שהנושא הוא קורונה. בממשלה הזאת אני מרגיש יותר נוח, הטמפרמנט שלי יותר מתאים לה."
בשבתו כשר התרבות, טרופר חושף שדעתו היא שלא צריך לצנזר יצירות לאף אמן, ועל היצירה מעוררת המחלוקת שהוצגה במוזיאון רמת-גן הוא אומר: "יש בה מרכיבים פוגעניים, אבל פוליטיקאי הוא לא אוצר אמנות, ושלא נכון שראש עיר יוריד מוצג ויתערב" עם זאת, ביקר את השיר "קאקדילה" של עומר אדם, שעורר סערה: "האזנתי וחשבתי שהשפה לא ראויה ומיותרת. הוא חשב שמדובר בדאחקה, אבל זאת דאחקה סרת טעם".
 
בשבתו כשר הספורט, טרופר מדבר על פרשת השחקנים עומר אצילי ודור מיכה, שהושעו ממכבי ת"א בעקבותיה: "מן הראוי היה שהם יחזרו למגרש רק אחרי התנצלות לא כללית, אלא ספציפית על השיימינג שנעשה לנערות. במשך שבועות ארוכים היה מסע שיימינג כלפי הנערות האלה, ומן הראוי שינצלו את ההזדמנות לומר לקהל שלהם משהו נגד שיימינג לנשים. אני לא יושב על הגדר בנושאים כאלה. צריך להזכיר לנפגעים שהם הקורבן".
לבסוף, טרופר מספר בהרחבה את הסיפור על הנערה בסיכון שאימץ אל ביתו לפני כ-8 שנים, ולאחרונה ליווה אותה לחופה. כזכור, טרופר פרסם בדף הפייסבוק שלו בשישי שעבר תמונה מהחופה שלה, והפוסט המרגש הפך לוויראלי וקיבל כ-50 אלף לייקים. "כשעמדנו שם מתחת לחופה, הייתי גאה בה." אמר טרופר ל-7 ימים, "זה היה רגע יפה של יציבות ואושר. לראות אותה בשמחה מלאה כשאין אף צל שמעיב עליה, זו גאווה. ואני גאה בה בכל יום שהיא קמה לעבודה ומנהלת חיים ומתמידה בהם."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נגד גזענות ושנאה
    נגד גזענות ושנאה 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בית עסק שישמיע עומר אדם או חברה שתתפרסם עם עומר אדם אני מחרים בזק אופטיקאנה דיסקונט לא לתת יד לשנאה וגזענות בינינו גם לכם יש ילדים
    סגור