ויראלי

מהפכת ברשת: לראשונה בישראל סדרה תימכר ב-NFT

היחצ"ן ויזם הקריפטו משה זיו ורעייתו הדר שטרית הפיקו סדרת רשת קומית חדשה "בת אל אביב" - הטוויסט: הזכויות ימכרו ב-NFT
מערכת ice |  1
משה זיו והדר שטרית (צילום רמי דיאבלו)
היחצ"ן ויזם הקריפטו משה זיו ורעייתו הדר שטרית הפיקו קומדיית רשת חדשה "בת אל אביב" עם חידוש מרענן, זכויות השידור של הסדרה ימכרו ב-NFT (אסימון ללא תחליף) לראשונה בישראל.
הסדרה "בת אל אביב" תעלה בעוד כחודשיים לערוץ היוטיוב של הוט בידור ישראלי, משה זיו יצר והפיק ושי כנות הבמאי ("הבורר", "בני אור"). ועוסקת בבת אל (הדר שטרית), נערה טבריינית טיפוסית בורחת משידוך ומגיעה לתל אביב כדי להפוך לשחקנית מצליחה. רצף של אירועים פרועים מסבך אותה כמו שרק נערה טבריינית טיפוסית יכולה להסתבך. 
 
בקאסט ניתן לראות שחקנים מוכרים: שטרית עצמה שיחקה בשנות ה-80, ישי ללוש שכיכב בבני אור, אור אדרי כוכב תאג"ד, מיכאל הנגבי, אפרת כהן, ריטה שוקרון ("מצולמים", "השוטרים"). 
הזכויות נמכרות בפלטפורמת OpenSea כ-NFT במחיר של 1.5 את'ריום ששווים נכון לכתיבת שורות אלה 14,946 שקל לפרק. הסדרה עצמה כוללת 8 פרקים וכל פרק ניתן לרכישה כ-NFT, לאתר ice נודע כי שלושה פרקים נמכרו הפרק הראשון, השלישי והשמיני כשכל פרק בן 6-8 דקות.
המשמעות היא שרוכשי ה-NFT יוכלו לקבל את החלק אותו הם רכשו ויקבלו את התמלוגים של הוט בידור ישראלי וההכנסות מהיוטיוב. משה זיו והדר שטרית ירוויחו 10% עמלה על כל פעולת מסחר עתידית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע מאוד מעניין לקחת חלק בזה
    אמיר פיק 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק אם היה לי איתריום :/ , אנסה להשיג ומקווה שלא אפספס את ההזדמנות הזו..
    סגור