ויראלי

נשיא מצרים א-סיסי במחווה מרגשת לשרה הישראלית בכנס האנרגיה

השרה קארין אלהרר השתתפה אתמול בכנס האנרגיה האזורי וזכתה למחווה מרגשת במיוחד מהנשיא א-סיסי. רה"מ בנט פרגן: "נגעת בכולנו"
מערכת ice |  1
נשיא מצרים והשרה אלהרר אמש (צילום צילום מסך)
שרת האנרגיה קארין אלהרר (יש עתיד), אשר נמצאת בימים אלו במצרים על מנת להשתתף בכנס האנרגיה האזורי, זכתה אמש (שני) למחווה מנשיא מצרים, מחווה שלא כל אחד זוכה לה.
בסרטון  שפרסם אתמול כתב החוץ של וואלה, ברק רביד, נראה הנשיא עבד אל פתאח א-סיסי, שמשתתף גם בכנס האזורי, נכנס לאולם המרכזי וכולם עמדו לכבודו והריעו. סיסי התקדם לתוך האולם וביקש מהקהל לשבת, ואז חצה את כל האולם לאורכו וניגש אל השרה אלהרר, שישיבה בשורה הראשונה, וקיבל את פניה בברכה באופן אישי.
 
ראש ההמשלה נפתלי בנט הודה לא-סיסי על המחווה שלו וכתב בטוויטר: "President al-Sisi, you’ve touched us all." (הנשיא א-סיסי, נגעת בכולנו).
הכנס המדובר שבו משתתפת שרת האנרגיה אלהרר, הוא כנס אזורי חשוב בתחום האנרגיה. לכנס הגיעו אלפי אנשי עסקים מרחבי המזרח התיכון, פוליטיקאים ואנשים נוספים מתחומי האנרגיה. בנוסף, זוהי ככל הנראה ההופעה הראשונה של שר ישראלי בכנס הזה אי-פעם.
 
השרה דיברה בפתיחת הכנס ואמרה: "משק האנרגיה הישראלי הוא גשר ליצירת קשרים עם מדינות האזור, אני שמחה על ההזדמנות לייצג את מדינת ישראל בפורום החשוב והמגוון הזה, בתקווה שזה צעד נוסף בדרך להגדלת מעגל השלום".
מצרים, כידוע, מקבלת אספקת גז מישראל. בשנת 2010 התגלה בארץ מאגר 'לוויתן' – שדה הגז הטבעי הגדול ביותר בים התיכון, שסך העתודות והמשאבים המותנים בו עומד על כ- 646 BCM וכ-41 מיליון חביות קונדנסט. לוויתן החל להפיק גז בדצמבר 2019 בהתאם ללוחות הזמנים והוא מוכר כיום גז טבעי ללקוחות בישראל, מצרים וגם בירדן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכלבתא מסרבת להרחיב את חיפושי ופיתוח שדות הגז הטבעי
    שרת הזבל הטבעי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונוסעת טסה לכל העולם כדי לסחוט הזדמנויות צילום, חלאה בפיגור וכיעור.
    סגור