ויראלי

הלוטו השתגע: זכה בפרס השני וזה מה שיעשה בכסף

לאחר שפספס את המספר החזק שיכול היה לסדר לו פרס של עשרות מיליוני שקלים, המנחש שזכה בפרס השני בגובה 3 מיליון שקל מסתכל קדימה: "הרצון שלי הוא לרכוש נכס. שנים אני חי בדירות שכורות, וכעת אני סוף סוף יכול להרשות לעצמי לרכוש בית ללא צורך בנטילת משכנתא"
מערכת ice |  1
הזוכה בפרס הראשון בלוטו (צילום מפעל הפיס)
הגרלת הלוטו של ה-15 בפברואר הביאה לעולם שני מיליונרים חדשים שזכו בפרס השני ב-3 מיליון שקל כל אחד, כאשר הזוכה הראשון לקח הביתה את הפרס יום אחד בלבד לאחר ההגרלה, אבל ביום שני, ה-21/2/2022 הגיע הזוכה השני מאותה הגרלה. הזוכה, גבר כבן 60, תושב אזור המרכז לקחת את הפרס שלו.
הזוכה הנרגש, שניחש שישה מספרים נכונה ופספס את המספר החזק סיפר: "עברתי ליד נקודת מכירה אקראית וביקשתי מהזכיין שיבדוק עבורי את הטופס. הזכיין עדכן אותי שיש לי זכייה גבוהה ועלי להגיע בהקדם לבית מפעל הפיס".
 
עוד הוסיף: "בהתחלה לא הבנתי מדוע הוא לא פודה עבורי את הפרס, והזכיין השיב כי כיוון שמדובר בזכייה בסכום משמעותי, הוא לא יכול לשלם לי אותה. רק אז התברר לי שזכיתי למעשה בפרס השני והמכובד מאוד".
כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה השיב: "כעת, לאחר שההתרגשות מהזכייה ירדה מעט, הרצון שלי הוא לרכוש נכס. שנים אני חי בדירות שכורות, וכעת אני סוף סוף יכול להרשות לעצמי לרכוש בית ללא צורך בנטילת משכנתא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונים דירה רק עם משכנתא
    אביב 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם העשירים ביותר קונים עם משכנתא
    סגור