ויראלי

מהפכה בקשת 12: זה הסטארטאפ שהשתלט על החברה

עובדי קשת 12 הגיעו הבוקר לבניין קשת ברמת החייל וגילו להפתעתם שבמקום בניין קשת, חברת סטארט אפ השתלטה על המבנה כולו. כולל הבטחה  ל"טסלה טרייה לכל העובדים"
מערכת ice | 
אתר וובוס (צילום ארץ נהדרת)
ארץ נהדרת כבר יצאה מזמן מגבולות המסך, וזה קורה בתקופה האחרונה במיוחד לאור הסטארטאפ שהקימו לטובת סדרת המערכונים "WEBOS" שעוסקת בחיים הנוצצים של עובדי הסטארטאפים בישראל, שנמצאים בכל פינה בערך. 
אחרי שהקימו לטובת חברת הקש אתר משלה, נראה שבקשת 12 לקחו את הבדיחה כמה צעדים טובים קדימה וניצלו אותה לטובת ימי הפורים שנחגגים כעת. הבוקר הגיעו עובדי קשת לבניין ברמת החייל וגילו שקשת נדחקה לצד, ומקום העבודה החדש שלהם הוא לא אחר מהסטראטאפ שיצא מהמסך - וובוס הגיע לחיים האמיתיים.
תיעודי הסטורי הנלהבים של עובדי קשת מגלים הפיכה של בניין קשת לבניין וובוס, הגשמה מלאה של המערכון במציאות, כולל שי מפנק לעובדים - טסלה טריה לכולם (כולל טסלה שהגיעה לחנות לראווה בעמדת צילום לתיעוד האירוע, כשמאחוריה מתנוסס נדיר אקרמן - הדמות של אודי כגן שמהווה למעשה את הבעלים של וובוס.
 
כל המרכיבים של מסיבת הייטק מושקעת היו שם: משלוחי מנות משקעים, ברי אוכל, אטרקציות, ואחד הסמלים של מסיבות סטארטאפים: קפוצ'ונים ממותגים. לכל עובדי החברה המתין על שולחנם מארז סוואג של webos הכולל סווצ'ר ממותג, פאה של נדיר ומארז sweetweet. בבניין פוזרו עמדות אוכל ומשקאות (בין היתר: ראמן, סושי, קוקטיילים ו-26 טעמי גלידה), שולחנות ביליארד, פלייסטיישן, בריכת כדורים ועוד. בחניית המנכ"ל חונה ברגעים אלו טסלה אדומה.
מ-webos נמסר: "סופר אקסייטד לעדכן ש-webos קנתה את קשת ועכשיו אנחנו ההד אוף פאן הרשמיים שלהם. לכבוד המאורע ארגנו לעובדי החברה הממוזגת אירוע פורים אקסייטינג, כולל אוזני המן עם בינה מלאכותית ומלא טייטלים שווים ללינקדאין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה