ויראלי

חיים אתגר מתפוצץ על הקולגות: סיקור חיובי רק לבנט

חיים אתגר פותח במתקפה חריפה על הקולגות לאחר התחקיר של אילה חסון בערוץ המתחרה. אתגר טוען כי אילו בנימין נתניהו היה מכהן והסיפור היה נחשף באותה העת, היו מסקרים את זה בלי סוף
מערכת ice |  7
צילום יחצ 12 יונתן סינדל פלש90
חיים אתגר פרסם אמש (שבת) סרטון ברשתות החברתיות בו הוא מבקר את הקולגות והתקשורת בעקבות ההתעלמות מפרסום התחקיר של העיתונאית אילה חסון, בערוץ המתחרה, רשת 13, על השיפוץ בביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה. 
התחקיר אותו פרסמה אילה חסון בחדשות 13 ביום שישי בערב אודות השיפוצים בביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה ממשיכים להעסיק את התקשורת הישראלית ולתפוס כותרות. "הכותרת של כל האירוע, לפני הכל, היא העובדה שבית נפתלי בנט ברעננה הפך באופן רשמי למעון של ראש ממשלת ישראל" אמרה חסון, "זה דבר שעבר לנו מתחת לרדאר, לא הודיעו, לא אמרו ולא שיתפו. רעייתו לא מוכנה לעבור לירושלים, אין בעיה, אני מכבדת את זה, אבל שיתכבד ויגור במעון שרד בירושלים, או בבלפור עד שיתחילו השיפוצים. מי שמטריף לשכנים שלו את החיים - זה בנט".
 
חיים אתגר אמר בסרטון: "אני רוצה לדבר איתכם רגע על התקשורת שאני חלק ממנה, אבל אני מסתכל על הדברים מהצד, קצת אחרת. אילה חסון מפרסמת שהשיפוץ בבית הפרטי של בנט עולה עשרות מיליוני שקלים כי הוא לא נכנס עם משפחתו לבית בבלפור, בירושלים. אני לא רוצה להיכנס לזה אם זה שיפוץ מוצדק או לא מוצדק, אבל אם אירוע כזה היה מוזכר בזמן שנתניהו היה ראש ממשלה, היו מסקרים את זה ללא הפסקה". 
אתגר המשיך בביקורת: "היו טוחנים ונכנסים לעניין, כי יש פה שאלה, האם זה ראוי, האם זה לא סתם בזבוז. אולי כן, אולי לא. אבל בגלל שזה בנט, ראש הממשלה בנט, לא מסקרים את זה כמעט. זה סיפור חשוב, מעניין, ראוי, לא מסוקר. כי אצלנו, זה חברים ועמדות, האמת? זה עניין יחסי". 
 
בעקבות החשיפה, התנועה לאיכות השלטון וגם ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד הגישו בקשה למבקר המדינה לבחון את אותו השיפוץ. ח"כ שלמה קרעי מהליכוד וארגון "בצלמו" הגישו בקשה לחופש המידע לקבלת פירוט על ההוצאות עד לרמת פירוט של אלפי שקלים בודדים.
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד בחור ענייני רציני כל הכבוד חיים איש תקשורת אמי (ל"ת)
    Rami 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    העלמת השחיתויות והלבנתם ע"י 12 ו11 לדראון עולם. (ל"ת)
    בושה 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עולם של שקר אל תצפו ליושר
    רון 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כשתבינו את זה לא יכאב .בנט מייצג קבוצה שלקחה ראש ממשלה ללא תמיכה ונתנה לו גב בקןרונה עם אלפי מתים כאשר אף אחד לא ביקש סגר רק הגבלות שבאמת קאו בלאו הכי כי הכבשים היו רקים.אבל בגלל שזה לא נתניהו זה עבר אישיהו
    סגור
  • 1.
    אתגר- תבדוק לפני שמגיב. זה פייק של אסלה חסון (ל"ת)
    מיקו 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 13
    סגור
  • על סמך מה אתה כותב את זה? יש ללתחקיר משלך?
    לב 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לל מקורות מידע משלך?
    סגור
  • אל תדאג, הפרטים המדוייקים עוד יתקבלו ויחשפו את השקרים
    אפרת 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של הדובר של בנט ושל בן כספית.
    סגור
  • אחלה תחקיר אתגר צודק לגבי היחס באף אחוז
    רמי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סוף סוף
    סגור