ויראלי

האישה המבוגרת בעולם חושפת: מה אוכלים כדי להאריך ימים?

האישה המבוגרת בעולם חוגגת 128 שנה על פני האדמה וחושפת מה הסוד שלה לאריכות ימים. וכן, אם שאלתם את עצמכם, יש לה גם תכנית מה יקרה כשהיום יגיע והיא תיאלץ להיפרד מן העולם: "חייבים לקבור אותי היטב, כדי שלעולם לא אפריע" 
מערכת ice | 
יום הולדת במשרד (צילום the office, צילום מסך)
האישה המבוגרת בעולם גילתה השבוע את סוד אריכות החיים יוצאת הדופן שלה לאחר שחגגה את יום הולדתה ה-128. יוהנה מזיבוקו מדרום אפריקה מחזיקה באמתחתה מסמכים הטוענים כי היא נולדה בשנת 1894. אם הסמכים יאומתו, היא תהפוך להיות האדם המבוגר ביותר בעולם.
אותות הגיל אמנם כבר משפיעים על חושיה והיא סובלת מלקויות שמיעה, אבל יוהנה עדיין מתנהלת בחיי היום יום שלה באופן עצמאי. יוהנה טוענת שתזונה פשוטה היא הנוסחה לבריאותה שהאריכה ימים, לאחר שגדלה בחווה בה נהגה לאכול בקביעות תרד בר ולשתות חלב טרי. יוהנה גדלה בחווה בעיירה אוטוסדל כבכורה מבין 12 ילדים, וסיפרה כי היא מתגעגעת מאוד לחיים הפשוטים והטבעיים שהיו לה שם.


טוויטר

ליוהנה היא אימא לשבעה ילדים עם בעלה סטוואנה, שניים מילדיה עדיין בחיים. במצטבר, יש לה כיום 50 נכדים ונינים. בקרב הקהילה המקומית שלה היא גאווה מקומית וכולם היו רוצים שיום אחד היא תוכר רשמית בספר השיאים של גינס.
נביא הכפר שלה אמר: "אני מאמין שהיא כבר מזמן הייתה יכולה להיכלל בספר השיאים של גינס, אבל אנחנו יודעים שזה אף פעם לא מאוחר. כל עוד אנחנו כאנשים באפריקה יודעים שזה נכון, אנחנו שמחים שיש מישהי בת 128, בין אם הם מנסים להסתיר אותה או לא, אנחנו יודעים שיש".
 
יוהנה מתייחסת בבדיחות הדעת ליום הדין, בו תיאלץ להיפרד מן העולם: "כשאמות, הם חייבים לשחוט פרה בשבילי. הם חייבים לקבור אותי היטב, כדי שלעולם לא אפריע להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה