ויראלי

אופירה אסייג מרימה עם אייל גולן בחגיגות הגאווה

אתמול נצפתה מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג ביחד עם אייל גולן, במסיבת הגאווה השנתית של הדי ג'יי עופר ניסים. המגישה העלתה לסטורי באינסטגרם שלה תמונה מחויכת עם גולן ונראה כי על השניים עוברת תקופה פוטוגנית במיוחד, אחרי פרשת "הסרת העוקב" ההדדית
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום דביר כחלון, פלאש 90/ תומר נויברג)

אופירה אסייג ואייל גולן מחדשים את היחסים ומשאירים את העבר מאחוריהם? אחרי שהסירו עוקב אחד מהשנייה בהפגנתיות, מה שהפך להיות השיחה המדוברת בביצה הברנז'אית, נצפו אתמול (שבת) אסייג וגולן ברגעים קרובים מתמיד.
 



מה שנראה כמו חידוש היחסים נצפה ביום שישי האחרון בחשבון האינסטגרם של המגישה שהעלתה סטורי משותף ומחויך עם גולן ממסיבת הגאווה של הדי ג'יי עופר ניסים, בהמשך לאירועי הגאווה בעיר.


אינסטגרם//אופירה אסייג
 


בעת ההיא, כזכור, היה בין שני הכוכבים נתק של חודשים ארוכים על רקע מתיחות בין אופירה אסייג לבין דניאל גרינברג בת זוגתו של גולן בימים ההם, אך כעת נראה כי השניים צופים עתיד פוטוגני וורוד יותר. 


אינסטגרם//אופירה אסייג
במרץ השנה סיפרה אסייג לתוכנית ערב עם עם גיא פינס כי "הסרנו חסימות, החזרנו עוקבים, חזרנו ללייקים ובא גואל לישראל. קוראים לזה פרשת העוקב, אבל זה הרבה מעבר לעוקב. אני והוא יודעים ונשאיר את זה כאן". נראה כי השניים מתחזקים את מערכת היחסים והיא חשובה מצד שני הצדדים. מה יהיה האירוע הבא הם הם יעלו פוסט משותף?
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופירה ואייל
    יפית 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד אהובים לחיות בשלום תמיד שניכם מהממים אוהבים אתכם
    סגור
  • 1.
    ימכרו את אמא שלהם בשביל כותרות (ל"ת)
    יוסי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור