ויראלי

אמא קשרה בת 5 מחוץ לבית - בגלל שיעורי בית

בסרטון, שצולם לכאורה על ידי שכן, ניתן לראות את הילדה הקטינה קשורה בחבל ומתפתלת מכאב כשהיא שוכבת על המרפסת החמה מתחת לשמש, ביום בו נמדדו 42 מעלות
מערכת ice | 
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
תלמידת כיתה א' בת 5 נקשרה בחבל ונשארה לסבול על מרפסת ביתה בחום הלוהט על ידי אמה וזאת משום שלא הכינה שיעורי בית באזור חאג'ורי ח'אס שבצפון-מזרח דלהי בהודו, כך מסרה המשטרה ביום רביעי. לאחר שסרטון של התקרית שותף בהרחבה ברשתות החברתיות.
בסרטון, שצולם לכאורה על ידי שכן, ניתן לראות את הילדה הקטינה קשורה בחבל ומתפתלת מכאבים שוכבת על המרפסת החמה מתחת לשמש ביום בו נמדדו 42 מעלות. סגן נציב המשטרה (צפון-מזרח) סנג'אי קומאר סיין אמר לאחר שהסרטון עלה ביום רביעי, בירורים ראשוניים המבוססים על המידע הזמין עם הסרטון, העלו שהתקרית התרחשה בקרוואל נגר. עם זאת, כשהמשטרה המקומית חקרה את זה, הם נוכחו לדעת שלא התרחש שם אירוע כזה, אמר ה-DCP.
 
חוקר סיפר כי האירוע התרחש ב-2 ביוני, ואמה של הילדה הודתה במשטרה כי הענישה את בתה על כך שלא הכינה שיעורי בית. "תיק לפי סעיף 75 לחוק צדק לנוער נרשם בתחנת המשטרה בחאג'ורי ח'אס וחקירה נוספת נמשכת", אמר הקצין. אביה של הילדה, חייט בן 39, אמר שב-2 ביוני הוא הלך לתקן את אופניו ואשתו ושני ילדיו - הילדה בת ה-5 ובנם בן ה-11 בבית. "קיבלתי טלפון מאבי שאשתי נתנה את העונש החמור הזה לבת שלנו ושאני צריך לחזור הביתה. כשהגעתי הביתה, אבא שלי אמר לי שהוא חזר הביתה וראה את הילדה קשורה במרפסת, ושחרר אותה", הסביר אביה של הילדה.
לדברי האיש, אשתו לימדה את בתם אך היא לא סיימה את שיעורי הבית שלה. עוד סיפר כי אשתו השאירה את הקטינה במרפסת החמה למשך כ-10 דקות. "אשתי כעסה והענישה אותה. כשאבי סיפר לי, נזפתי הרבה באשתי באותו יום, אבל למחרת, קרוב משפחה מהכפר שלנו שלח לי את הסרטון. נזפתי באשתי שוב", אמר האב. הוא הוסיף כי הסרטון צולם על ידי נער קטין שגר בשכנות.
שוטרים אמרו שהסרטון שותף מאז ה-3 ביוני בקבוצות המקומיות, אך הוא עלה במדיה החברתית ביום רביעי, מה שגרם לפעולת המשטרה. משתמשי מדיה חברתית הביעו זעם על התקרית ודרשו לפעול נגד האשמים. אחד המשתמשים גם תייג את נציב משטרת דלהי רקש אשטנה ואת מפקד ועדת דלהי לנשים, סוואטי מליוואל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה