ויראלי

מה העונש למורה ששלחה סרטון פורנוגרפי לתלמיד שלה?

מורה בת 28 מאוקלהומה שלחה סרטון אינטימי לתלמיד שלה, קטין בן 16. השניים התכתבו בסנאפצ'ט ודרך האפליקציה היא שלחה לו את התוכן המיני. המורה הואשמה בהטרדה מינית והודתה במעשיה. החוק באוקלהומה אומר כי מדובר בעבירה פלילית. אם תורשע, כמה תשלם? 

מערכת ice | 
סנאפצ'ט
רינו, מורה ומאמנת כדורגל בת 28 ממידווסט סיטי, אוקלהומה, מואשמת בכך ששלחה לתלמיד שלה, קטין בן 16, שלוש תמונות עירום וסרטון אינטימי. השניים הכירו בבית הספר במהלך הלימודים ועברו לאפליקציית המסרים סנאפצ'ט, שם נשלחו המסרים אל התלמיד.
 
מחקירת הפרשה במשטרה עולה כי המורה מודה במיוחס לה אך מספקת תירוץ לפיו היא שמעה ש"היא מוצאת חן בעיניו והוא אוהב לבוא לאימונים ולראות אותה רצה". 
המורה, מצדה, טענה בחקירה שהדברים לא הבשילו לכדי מימוש: לדבריה: "דיברנו פעם על זה שאנחנו צריכים להיפגש, אבל לא קרה שום דבר מעבר לדיבורים".
באתר החדשות המקומי דווח כי התלמיד שקיבל את הסרטון סחט את המורה ב- 120 דולר והראה את התמונות לחבריו לספסל הלימודים. הקטין גם איים להרוס לה את הקריירה עם התמונות המגונות שהיא שלחה. 
 
על פי החוק באוקלהומה מדובר בעבירה פלילית. אם המורה תורשע במעשיה, היא עלולה לקבל מבית המשפט קנס של 10,000 דולר ועונש מאסר של 10 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה