ויראלי

אדוה דדון סוגרת חשבון: "הצדק יצא לאור, רגע נדיר"

העיתונאית שיתפה כי בעקבות תחקיר שלה הוגש כתב אישום נגד מטפלת שעקצה קשישים במיליוני שקלים: "במקום לצעוק מאושר מול ״נט המשפט״ במחשב, כתבתי פוסט ושיתפתי תמונות מאחורי הקלעים של הכתבה. תבינו כבר לבד מה עברנו :) תודה למי שעוקב אחרי העשייה ולמי שקרא עד לפה"
מערכת ice |  2
אדווה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

העיתונאית של קשת 12, אדוה דדון, שיתפה פוסט נרגש במיוחד באינסטגרם בו סיפרה על התחושות שלה בעקבות הגשת כתב אישום נגד מטפלת שעקצה לכאורה קשישים שסיפקו לה עדויות קשות במיוחד.

"החלום של כל עיתונאי חוקר הוא לשנות מציאות. לתקן עוולות", פתחה דדון. "מילים גדולות נכון? אבל בשילוב עם מרואיינים שנכנסים ללב, אנשים שפוגשים בדרך שהם מלאכים עם רגליים, צוות מקצועי ומסור ומקום עבודה שמאפשר לקול של חנה הקשישה מתל אביב להישמע בפריים טיים גם מבלי שהיא ידוענית, חלומות מתגשמים. הצדק יוצא לאור".
 


עוד הוסיפה: "ובמילים פשוטות, היום הוגש כתב אישום נגד מטפלת חסרת בושה שעשקה שני מליון שקל מקשישות שטיפלה בהן. התיק הזה נסגר במשטרה בגלל ״חוסר ראיות״ למרות שכאלה היו למכביר. אחרי החשיפה שלנו החקירה נפתחה מחדש והיום פרקליטות מחוז ת״א הגישה כתב אישום".

לסיום כתבה דדון: "זה רגע נדיר ומרגש עבורי. ובמקום לצעוק מאושר מול ״נט המשפט״ במחשב, כתבתי פוסט ושיתפתי תמונות מאחורי הקלעים של הכתבה. תבינו כבר לבד מה עברנו :) תודה למי שעוקב אחרי העשייה ולמי שקרא עד לפה".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא ממש התכערה ! (ל"ת)
    אסף 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מדוע נסגרים תיקים קשים אם אין תחקיר
    Hr 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו בושה , סוגרים תיקים העוסקים בעושק, עוקץ במיוחד של קשישים מחוסר ענין לציבור, ראשית מדוע צריך שיהיה תחקיר טלוויזיוני עמ לטפל בבעיות חמורות שכאלה, שנית מדוע אין ענין לציבור? היום זו קשישה x מחר קשיש אחר מה זה המשפט האדיוטי הזה , כמובן שלציבור יש ענין אם הוא הנעקץ הפוטנציאלי הבא. כל הכבוד אדוה באמת עבודה ברוכה אבל צריך לזעזע את המערכת שתפעל גם ללא כתבות ופרסום אלא שיקחו מקרים כאלו ויטפלו בהם בחומרה . שינוי במערכת המשפטית לשיפוט מהיר מאד יסייע ולא יאפשר לעוקצים להמשיך במלאכתם שנים עד שמטפלים בהם ביד קשה .
    סגור