טלוויזיה

קשת 12 חשפו: זה תאריך ההשקה של מאסטר שף

בקשת 12 מודיעים הערב על תאריך ההשקה של העונה העשירית לפורמט הבישול המצליח של הזכיינית, כולל תוספת לשולחן השופטים. זה התאריך בו תחזור מאסטר שף למסך
מערכת ice |  1
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
קשת 12 חושפת הערב את תאריך ההשקה שלה לעונת העשור של מאסטר שף, תוכנית הריאליטי בישול הנצפית בישראל. צילומי התוכנית נערכו במהלך החורף האחרון בתוספת החיזוק הנשי החדש לפאנל השופטים, וכבר השבוע ישודר בקשת 12 פרק הפתיחה.
בקשת מתכננים להשיק את עונת עשור ביום רביעי הקרוב, ופרסום ההשקה קורה רגע אחרי שברשת 13 מפרסמים פורמט חדש של ריאליטי בישול שיתחיל בתהליך הפקה בקרוב.
העונה החדשה נפתחת בחיזוק נשי לפאנל השופטים רותי ברודו מצטרפת לרביעיית השופטים. ברודו, מהמסעדניות המצליחות בישראל שהחלה את דרכה בקופי בר יחד עם בן זוגה לשעבר לוהקה כשופטת נוספת בפאנל ותצטרף ככל הנראה לעונה העשירית של תוכנית ריאליטי הבישול.
 
זה לא תפקיד שיפוט הבישול הראשון של ברודו, כידוע ברודו שופטת לצד השף חיים כהן בתכנית הטלוויזיה המטבח המנצח MKR, שמשודרת גם היא בקשת 12 ועתידה לעלות בקרוב בהנחיית השניים בעונת VIP. עכשיו היא וכהן יפגשו בעוד סט צילומים כשתצטרף כשופטת חמישית למאסטר שף, החל מהעונה הבאה שתצא לצילומים בקרוב בקשת 12.

ברודו, צילום מסך MKR קשת
ברודו מצטרפת לצוות השופטים הוותיק של מאסטר שף ובו השפים חיים כהן, אייל שני וישראל אהרוני ומחזקת את החלק הנשי בפאנל השופטים - השופטת מיכל אנסקי שמלווה את התוכנית מהעונה הראשונה. 
מאסטר שף עלתה לשידור לראשונה בישראל בשנת 2010, ובימים אלו מגיעה לסיומה העונה התשיעית של הפורמט ששידורי פרק חצי הגמר והגמר שלה נדחים בשבועיים האחרונים בשל שידורי החדשות הרציפים  לאור המבצע הצבאי "שומר החומות", אך צילומי העונה העשירית כבר בפתח
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "צילומי העונה בפתח"?!
    . 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "נדחים בשבועיים האחרונים בשל שידורי החדשות הרציפים לאור "שומר החומות"?!
    סגור