ויראלי

עדן בן זקן זוכה לגיבוי מהחברות לברנז'ה: "שיחנקו"

אחרי שעדן בן זקן העלתה פוסט לרשתות החברתיות עם בגד ים יחד עם בנה וזכתה לשלל תגובות פוגעניות, חברותיה החלו במחאת רשת כשנחלצו לעזרתה: "נלחמות על שוויון זכויות"
מערכת ice |  2
עדן בן זקן (צילום פייסבוק/ עדן בן זקן)
עדן בן זקן העלתה השבוע פוסט לרשתות החברתיות עם תמונה שלה בבגד ים אוחזת בבנה, אך מה שהיא לא ציפתה אליו זה שלל תגובות פוגעניות שזלגו לעברה ברשתות החברתיות. 
בן זקן לא נשארה חייבת והגיבה כשרשמה בין היתר כי "זה עבר כל גבול. תפסיקו להיות עם יד קלה על המקלדת. המילים שלכם יכולות לפגוע. אנחנו ב-2022 - וכל אישה יכולה לעשות מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה".
 
מי שנחלצה לעזרתה של בן זקן היא ירדן הראל שכתבה: "לפני שנתיים העליתי תמונה בביקיני. הייתי אז אמא טרייה יחסית ותגובה שקיבלתי שאני אמורה להיות כבר בפאזה אחרת ולא מתאימות יותר פוזות בבגד ים הצליחה להוציא אותי משלוותי, הבוקר ראיתי שעדן בן זקן העלתה תמונה מתוקה עם הבן שלה מישל וזכתה לביקורות פוגעניות".
הראל המשיכה: "אנחנו נלחמות על שוויון זכויות והשוויון הזה מתחיל מיחס לנשים וההבנה שאישה יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה ואוי לעתיד שלנו אם אימהות בבגד ים ימשיכו לעורר כאלה תגובות או ביקורות".
 
ג'ודי ניר מוזס גם היא הגיבה לבן זקן כשכתבה: "עדן היקרה, לו היה לי גוף כמו שלך הייתי מעלה תמונות כאלה כל יומיים בערך. עצה ממישהי טיפה יותר מבוגרת, ממש טיפה, הפרמטר היחיד שחשוב הוא איך את מרגישה עם זה, כן גם בעלך והבן שלך במשוואה, האנשים היקרים לליבך, הם היחידים הרלוונטיים. היתר שיחיו ויחנקו. בעיה שלהם. בעיני התמונה פשוט מושלמת. מבחינה אסטטית ומבחינה רגשית".
בנוסף החלה להתפתח לה מחאת רשת כאשר מפורסמות רבות החלו להעלות תמונות שלהן עם בגד ים כתמיכה בבן זקן. הדוגמנית נטלי דדון העלתה תמונה בבגד ים עם הילד שלה ורשמה: "לא התקדמנו? את הקול! גם אנה אהרונוב פעלה באותה צורה בדיוק ורשמה: "לא הבנתי איפה הבעיה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??????
    לב 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלכהההההה אישה רעיה אימה זמרת,,,,מלכהההה?? שרופהההה עליך עדנונה ושימותו הקנאים ??????
    סגור
  • 1.
    אנשים רעים תירגעו לא עיניינכם מה לובשים ואיך
    דנה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בזמן האחרון כולם צדיקים שיש להם מה להגיד ועוד בשיא הרוע עדן יקרה תלבשי מה שבא לך איפה שבא לך וכמה שבא לך ושיחנקו הקנאים עם היד הקלה על המקלדת
    סגור