ויראלי

ניקול ראידמן במתקפה על בנט: "את מי אשחיר מעכשיו?"

ניקול ראידמן הגיבה על נפילת הממשלה ועקצה את נפתלי בנט: "שלום ולא להתראות. בזכותו הרבה אנשים שלא היו מצביעי נתניהו יצביעו לליכוד. את מי אני אשחיר בסטורי? נורא". גם יאיר לפיד חטף
מערכת ice |  4
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)

ניקול ראידמן, אשת העסקים המצליחה, פרסמה היום (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלה את תגובתה בעקבות נפילתה של הממשלה וההליכה לבחירות בפעם השלישית בתוך שלוש שנים וחצי האחרונות.

"אני חייבת לציין שנורא כיף לסיים את היום שהתחיל אצלי ב-04:00 לפנות בוקר עם נאום הפרידה של בנט, שמאוד ריגש אותי, כי בזכותו המון אנשים שלא היו מתומכי נתניהו ולא היו מצביעים ליכוד, היום יצביעו לליכוד כי מבינים שאין מנהיג אחר ואין מישהו שראוי יותר להנהיג את מדינת ישראל ועל זה צריך להגיד לו גם תודה". אמרה ניקול ראידמן.
 


ראדימן המשיכה לתקוף את בנט והתייחסה גם לראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד: "תודה חבר, שלום ולא להתראות. נקווה שנשרוד את החודשי מעבר האלה עם יאיר לפיד שלא יעשה נזקים. נפתולי אני אתגעגע. את מי אני אשחיר בסטורי? נורא. לא יהיו לי תכנים".
 


כידוע, הממשלה אישרה היום בקריאה שלישית ואחרונה את החוק לפיזור הכנסת ה-24 והבחירות הקרובות יערכו ב-1 בנובמבר אחרי תקופת החגים. בהתאם להסכם הקואליציוני יאיר לפיד יכנס בזאת לתפקיד ראש ממשלת המעבר, ונפתלי בנט שהצהיר אתמול כי הוא לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות ימשיך לכהן כראש ממשלה חליפי עד כינונה של הממשלה החדשה.
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סלב טרעש (ל"ת)
    שם 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קידמן המלכה
    בדיר 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכימ עמ כל מלה פרידמן אני ערבי ישראלי גאה שיש ישראלית כמוך. אהבה מכל הלב יייי. תצליחי בכל מעשיך ייי בכבד רב מחמדיייי. מחמד
    סגור
  • 2.
    ניקול רידנמן
    אורנה סעודה 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטעם בזקנים לא ברור....אישה נהנתנית לא יפה בעיני ולא חכמה בעיני
    סגור
  • 1.
    אישה קטנה ורודפת בצע (ל"ת)
    אחד 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור