ויראלי

שי גולדן תוקף את נתן זהבי: אתה לא הבעיה

דבריו החריפים של נתן זהבי ממשיכים להדהד ברשת, לאחר שורת הגיוניים שהגיעו בתגובה והסנקציות שהוטלו על המגיש, הגיע תורו של שי גולדן
מערכת ice |  4
שי גולדן (צילום רמי זרנגר)
במהלך שעות הערב ביום ראשון, מגיש רדיו 103FM נתן זהבי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט אלים במיוחד בו הוא כתב: "ראיתי חצי שעה ערוץ 14, הלוואי וישרף האולפן על יושביו" לשונו של זהבי.
 
זהבי לא רק שלא התנצל אלא חזר על הדברים גם בתכנית הרדיו שלו ב103FM. כמו כן במהלך הבוקר הגיעו מספר שיחות איום למערכת הערוץ הכוללים תיאורים גרפים ומילולים לשריפת האולפן ולפגיעה פיזית בשלום העובדים, ככל הנראה על רקע דבריו של זהבי.
 
 
עם פרסום דברי הבלע של זהבי הגיעו גל גינויים. הבוקר (שלישי) הצטרף אל גל הגינויים מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14 שי גולדן. במהלך התוכנית גולדן התייחס לסערה ואמר "אתה לא הבעיה, הבעיה היא המרחב סביבך שבו איחולי שריפה לעיתונאי ערוץ 14 הם לא משהו מיוחד". בהמשך דבריו גולדן התייחס גם לצביעות שלטענתו אופפת את הפרשה "מעניין איך היו נראים חייך אם היית מחליף את המספר- 14 ב- 12".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זהבי צודק!
    יורם גאון 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כבר פעם אחת הוא צודק, מעיפים אותו. אני צופה בערוץ 14 בכל פעם שטוב לי, ואני רוצה להתעצבן קצת. הערוץ הזה על יושביו, ובראשם - שי גולדן, ריקלין וברדוגו, אגב, כולם נראים כמו מומיות, מוציא שם רע ל"פראבדה" בימיו הרעים!
    סגור
  • 3.
    שי גולדן
    dd 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך נותנים לכזה טיפש רמקול
    סגור
  • 2.
    קרנפון כנוע?
    ריקלין 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז הוא הגיע. קרנף מתלמד שמנסה להתרומם עם הסחי של הביביסטים. כאשר הליצן מגל אמר שהוא ירסס בתת מקלע את כל העיתונאים השמאלנים (עם קולות של מקלע - שגם קרנף כמוך יצליח להבין את האמירה) - איפה היית אז? למה לא רצת להגן על עיתונאי השמאל? (עיתונאים אמיתיים - לא קרנפים ביביסטים מלוקקים). או שאותו ליצן קובר את ראש הממשלה ואת מחליפו בקבר אחים? מייד קמת ודרשת לפטר לאלתר את הליצן מ ערוץ 14? ואתה מדבר על צבועים? איש מיסכן.
    סגור
  • 1.
    צינורות הביוב של ביבי מרקיבים בערוץ 13&14. ריח לא נעים (ל"ת)
    anj 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור