ויראלי

אלה לי להב מתלהבת מעצמה: "מסתכלת במראה ואומרת וואו"

רגע לפני מסיבת סיום הצילומים של הסדרה החדשה בה תיקח חלק, הכוכבת הצעירה הצטלמה מול מראת הרכב ועפה על עצמה: "לפעמים אני מסתכלת על עצמי במראה ואומרת וואו"
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום שי פרנקו)
אלה לי להב, הזמרת הצעירה שבימים אלו לצד הקריירה הצומחת שלה גם מקיימת בעיקר הופעות על מדים, סיימה בשבוע החולף באופן רשמי את צילומי הסדרה החדשה בכיכובה ״בשומקום״. כשהיא 'על אזרחי', היא חגגה את סוף הצילומים עם שמלת ערב נוצצת בצבע טורקיז.
אבל המעניין הוא שרגע לפני שהגיע אל האירוע היא שיתפה ברשתות החברתיות מספר תמונות סלפי שצילמה את עצמה מול מראת הרכב והחמיאה לעצמה בלי הפסקה, כשכתבה: ״לפעמים אני מסתכלת על עצמי במראה ואומרת וואו״. במקור היא כתבה באנגלית: "Sometimes I look in the mirror and say WOW".
 
אגב, לפי TMI להב רקדה עד השעות הקטנות של הלילה וגם עלתה לבמה לשאת דברים ולסכם את החוויה, כשאמרה: ״אתם יודעים שיש לי בעיה של לצעוק. אני אוהבת אתכם מאד, כל אחד ואחד. אני לא חושבת שאי פעם חוויתי חוויה כזאת מלמדת, תורמת וכיפית ופסיכית״.
הזמרת, עברה לאחרונה תקופה מבולבלת, כאשר מאיה ג'ריס, בת זוגה לשעבר של אלה לי, תובעת אותה בגין סיפור הבגידה, לכאורה, עם סטטיק, כאשר סטטיק, מצדו, גם הוא לא נשאר חייב ותובע את ג'ריס בתביעת לשון הרע והוצאת דיבה. כמו כן, הזמר תובע גם את רון נשר, בגין אותה עילה, והפעם על כך שפרסם שיר אודות שחשף את היחסים של אלה לי וסטטיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה