ויראלי

נטלי דדון במתקפה חריפה: "חלאס כבר הזויים, הנדסת תודעה"

הבוקר נתלה שלט בתל אביב לקראת נחיתתו של ביידן בישראל השבוע, כשמאחורי השלט עומד ארגון שלום עכשיו. כך הגיבו דדון והראפר הצל למסר שנתלה
מערכת ice |  5
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
שני הפעילים הימניים יואב אליאסי (הצל) ונטלי דדון התייחסו הבוקר לשלט שנתלה בתל אביב המציג את דגל ישראל ודגל אש"ף תחת הכותרת, "הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים".
"תנועת "שלום עכשיו" שמייצגת אולי 20% מהאוכלוסיה של מדינת ישראל (הצד שלא מבין את משמעות קיום מדינת אויב לצידנו) ועם זאת מרשה לעצמה להכניס את הנדסת התודעה שלה בביקור של נשיא ארה"ב.
"איפה האותיות הקטנות: "הכתוב בשלט לא מקובל על מרבית המדינה"? איזה נזק זה עלול לעשות בביקור ממלכתי של נשיא המדינה המשפיעה ביותר? חלאס כבר יה הזויים. מתי תבינו שאתם מהונדסים ומבקשים שלום עם דגל שלא קיים ויש כאן רק מדינה אחת!"
"הלם שנתתי לזה במה כאן. רק שתבינו כמה כסף נזרק כדי להנדס לכם את המוח! שנחשוב לרגע שיש עם מי, תחת כותרת הזויה ״שלום עכשיו״ בצמוד לדגל אשף - המעוניין לזרוק אותנו לים! ולא תשכנעו אותי אחרת מי שלא מקבל את קיום מדינת ישראל לא מעוניין שנשאר כאן בחיים, ככה בהזרמת כספים מגורמים חיצוניים נבנתה לה מערכת משומנת של אנשים שמכרו את נשמתם ומחקו את זהותם. נ.ב- הוא לא מבין עברית יה סתומים!"
 
מח שעוד התייחס לשלט בזעם זה הראפר יואב אליאסי - הצל, "תל אביב יחביבי תל אביב, תראי כמה 0מאלנים צבועים אוטואנטישמים בעלי תסמונת סטוקהולם והפרעות נפשיות  מסביב.
 

"רק להזכיר ששלט שנתלה מטר משם שעליו אבו מאזן והניה מרימים ידיים בכניעה וכתוב 'שלום עושים רק עם אויב מובס' הורד על ידי חולדאי באותו היום. בואו נראה מה יקרה עכשיו ...ספוילר: כלום".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וואו,תודה על תרומתכם הקריטית
    ארז 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלום עמנו. קיצור אתם שני סתומים בלחץ הזויים חסרי עבודה ומחפשי תשומי מבזבזי זמן לריק ושלום עכשיו הזויים שבזבזו עוד כסף לריק. לתפארת מדינת ישראל. אגב, מאיפה הבאתם את הסטטיסטיקה של 20%? כמובן, מהת*ת.
    סגור
  • 3.
    מכל הביביסטים שני אלה הם ההזויים והדחויים יותר (ל"ת)
    anj 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    שלום אך שווא (ל"ת)
    י 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תשובה למהונדסת המסכנה
    סטוריון 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    את וחברך החשוך לא מבינים מה זו הנדסת תודעה. התמונות החושפניות שלך יותר מהנדסות ממהנדסות חלל. הצל כשמו... צל. לדעתך יותר טוב 2 מיליון מהונדסי איסלם בתוך המדינה? הם יהיו כאן לצידך בשומר חומות 8. סתומה - לפחות אל תראי את זה.
    סגור
  • אתה סתום
    אתה החשוך 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חמור ג ד ו לללללל בע"ה אירן תישלח טיל לתל אביב כדי ל"האיר" לכם חשוכים בתל אביב
    סגור