ויראלי

אתגר הטיקטוק המסוכן כובש את הרשת: הזהירו את ילדיכם

תגר הטיקטוק החדש והמסוכן במיוחד כובש את הרשתות החברתיות. באתגר,  גולשים מנסים לחקות את הכוריאוגרפיה של כוכב הפופ דוג'ה קאט וכבר חלק מהם הודיעו על פציעות: "פרקתי את הברך בזמן השפגאט"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
אתגר הטיקטוק החדש והמסוכן במיוחד כובש את הרשתות החברתיות. באתגר,  גולשים מנסים לחקות את הכוריאוגרפיה של כוכב הפופ דוג'ה קאט. משתמשים מנסים לעשות שפגאט מלא תוך כדי סנכרון עם הקצב של השיר Like That של דוג'ה קאט וגוצ'י מאנה.
דוג'ה קאט עצמה ביצעה את המהלך בפריים האחרון של הקליפ של השיר. להשטאג #dojasplitchallenge יש כמעט 10 מיליון צפיות ברשת הטיקטוק. אוסף של ניסיונות כושלים הועלו ליוטיוב, כאשר למשל מגיב אחד סיפר שהוא פרק את הברך בזמן שניסה לעשות את השפגאט. משתמשת טיקטוק אחת הגיבה: "כרקדנית, איך זה לא כואב?".
 
לאלגוריתם של הפלטפורמה יש ניסיון עבר של קידום סרטונים ואתגרים שעלולים לגרום בקלות לפציעה. אתגר ארגזי החלב הידוע לשמצה גרם לנפילות ופציעות קשות במהלך התקופה הוויראלית שלו בשנת 2021, כמו גם אתגר האפלה בו אנשים חונקים את עצמם עד כמה שהם יכולים, כששתי ילדות אף מתו מהאתגר המחריד. האם טיקטוק תילחם בתופעה, או שתמשיך לסכן את המשתמשים בה?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה