ויראלי

כששליח הפיצה יצא אל היעד לא דמיין שיחזור כגיבור

ניקולס בוסטיק יצא למשלוח פיצה בעיר לפאייט שבמדינת אינדיאנה, לאחר מספר דקות זיהה בית עולה בלהבות שממנו שמע צעקות ילדים, ניקולס לא היסס וקפץ פנימה 
מערכת ice | 
כבאי בארצות הברית (צילום PIXABAY)
שום דבר לא הכין את ניקולס בוסטיק, צעיר אמריקאי בשנות ה-20 לחייו לתפנית הדרמטית שמחכה לו במשמרת בפיצרייה בעיר לפאייט שבאינדיאנה בה הוא עובד. במהלך המשמרת יצא ניקולס למשלוח פיצה תמים באחד מרחובות העיר. בדרכו ליעד זיהה השליח שריפה שפרצה באחד הבתים בשכונה. מכשיר הנייד שלו לא היה ברשותו ולא הייתה לו האפשרות להזעיק את כוחות הביטחון וכיבוי האש ולכן הוא רץ אל הדלת האחורית של הבית, רץ פנימה והחל במסע החילוץ המסוכן.
 
בתוך הבית הבוער שהו ארבעה אחים בגילאי שנה, 6, 13 ו-18. ילד נוסף כבן 13. ניקולס הצליח בכוחות עצמו לחלץ ארבעה מהם אך לאחר שיצא החוצה הוא שמע זעקות כי בת השש עדיין בפנים. הוא חזר לבית שעלה בלהבות ולמרות העשן הסמיך, הוא הצליח למצוא את הצעירה.
 
בשעה שנשא אותה בידו ראה כי דלת היציאה נחסמה, או אז שבר את החלון באמצעות פסל שהיה בדירה ונמלט יחד עם בת השש אל מחוץ לבית השרוף. עד שסיים את מבצע החילוץ הזעיקו השכנים את כוחות ההצלה, ניקולס פונה לבית החולים כתוצאה משאיבת עשן ופונה לאחר מכן שמצבו טוב.
 
בראיון שמסר לחדשות CNBC אמר ניקולס בוסטיק: "אני שמח שהייתי במקום הנכון בזמן הנכון. אם הייתי יכול להחזיר את הזמן לאחור הייתי עושה זאת ושוב. ידעתי כמה אני מסכן את חיי ושזה יכול היה לעלות לי בחיים שלי, אבל כל שנייה הייתה חשובה ולא היה זמן לשקוע בהרהורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה