ויראלי

השיחה מגלה: הטייס שנעלם קפץ מהמטוס לפני נחיתת חירום

בשיחה שנחשפה ממוקד החירום 911, מתגלה כי טייס שנעלם ממטוסו שהתרסק, קפץ מהמטוס לפני נחיתת החירום

מערכת ice | 
מטוס ה-G700 של מאסק (צילום COURTESY OF GULFSTREAM AEROSPACE)
שיחה למוקד החירום האמריקאי 911 שפורסמה ביום שלישי חשפה כי טייס משנה שנעלם באופן מסתורי באוויר בצפון קרוליינה "קפץ" מהמטוס. בשיחה ניתן היה לשמוע שני עובדי מנהל התעופה הפדרלי אומרים כי טייס המשנה דיווח שהוא זינק מהמטוס הפגוע לפני שנחת נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי ראלי דורהאם ביום שישי.
"זה משדה התעופה של ראלי", אמר בהקלטה בקר תנועה אווירית של ה-FAA, רשות התעופה הפדרלית. "יש לנו טייס שנכנס לשדה. טייס המשנה שלו קפץ מהמטוס. הוא הגיע אל הקרקע והנה הקואורדינטות".  גופתו של צ'ארלס קרוקס, בן ה-23 התגלתה מאוחר יותר בחצר האחורית של בית בפוקוואי-ורינה, צפון קרוליינה, כ-30 מייל דרומית לשדה התעופה.
 
בשיחה שנמשכה 13 דקות, עובד של ה-FAA אמר שהטייס  דיווח שהוא "קפץ החוצה ללא המצנח, כך שייתכן שהוא יפגע בקרקע". "אין לי מושג. הוא פשוט אמר, 'הטייס שלי פשוט קפץ החוצה'".
ההקלטה מתעדת את עובדי ה-FAA מנסים בטירוף להבין מה קרה לקרוקס, הטייס שנעלם. "אני מניח שבנקודת הזמן הזו, כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא התאוששות", אמר בקר FAA. "אני לא יודע. אני לא יודע. זה הדבר הכי מטורף אי פעם". פקידי ניהול החירום במחוז ווייק אמרו שהשיחה הראשונית ל-911 התקבלה בשעה 14:30. יוֹם שִׁישִׁי. המטוס, מדגם CASA 212-200, ביצע נחיתת חירום כ-18 דקות לאחר מכן
אביו של קרוקס,  אמר שאין לו מושג מה קרה ברגעים האחרונים של בנו. "אנחנו לא יכולים לעבד את זה כרגע", אמר. "אני לא יודע." דווין לינץ', חבר של קרוקס, אמר שהתקרית אינה תואמת את מה שידע על הטייס המנוח. "אני מכיר את צ'ארלס שלוש שנים", אמר לינץ' "הוא היה טייס מהיום שפגשתי אותו. טסתי איתו כמה פעמים, ואני יכול להגיד לך ממקור ראשון איזה סוג של טייס הוא היה. הוא פעל על פי כל כלל עד עצם היום הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה