ויראלי

אימה בטיסה: עשרות נוסעים נפצעו במערבולת אוויר קשה

11 בני אדם נפצעו קשה ועוד 25 במצבים קל ובינוני אחרי שבטיסה שעשתה את דרכה מפיניקס שבאריזונה להונולולו בהוואי, החלה מערבולות אוויר שטלטלה את המטוס וגרמה לפציעתם
מערכת ice | 
טיסות (צילום unsplash)
11 בני אדם נפצעו קשה בטיסה שהמריאה הלילה (בין ראשון לשני) מפיניקס שבאריזונה להונולולו בהוואי. הסיפור הקשה החל כאשר המהלך הטיסה המטוס נקלע למערבולת אוויר קשה שגרמה לזעזועים במטוס ולפציעתם של 11 האנשים.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, נוסעים רבים סבלו מחבלות קשות וחתכים בגופם. כמה אנשים נוספים סבלו מבחילות והקיאו במהלך מערבולות האוויר האיומה.  בסך הכול, 36 נוסעים טופלו על ידי גורמי החירום והרפואה, כאשר 20 מהם פונו לבית החולים להמשך קבלת טיפול וכאמור, 11 מהם במצב קשה.
 
ג'ים אירלנד, מנהל שירותי רפואת החירום בהונולולו, סיפר לאחר האירוע הקשה: "אנו מאוד שמחים ומרגישים ברי מזל שלא היו מתים או פציעות אנושות. אנו מקווים כי כל הפצועים ישובו לשגרה בהקדם".
ג'ון סנוק הוסיף כי כמה דיילים ודיילות נפצעו גם כן. כמו כן, סיפר סנוק כי רבים מהנפגעים אכן לא חגרו את חגורות הבטיחות. לדבריו, כמה נזקים נגרמו למטוס בחלל הנוסעים. הוא אמר כי חברת התעופה הייתה ערה לתחזיות מזג האוויר ולתנאים הלא יציבים האפשריים, אבל לא התקבלה כל אזהרה ספציפית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה