ויראלי

אלימות קשה נגד רופאים בת"א: ריסס גז פלפל ותקף בחפץ חד

האלימות הקשה נגד רופאים בישראל נמשכת: צעיר בן 21 תקף צוות של רופאים בביקור רופא בתל אביב במקום באמצעות חפץ חד ואף ריסס לעברם גז פלפל, זאת לאחר שלא קיבל את מבוקשו וסירב לעזוב את המקום. בביקור רופא תקפו: "חמורה העובדה שבמרפאה מלאה בחיילים אף חייל לא מצא לנכון להושיט יד לעזר". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
שיבא תל השומר (צילום פלאש 90)
שוב מקרה אלימות חריג נגד רופאים. תושב נתניה בן 21, נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שתקף צוות רפואי בסניף של "ביקור רופא" ברחוב יגאל אלון בתל אביב. על פי החשד, אחרי שהצעיר לא קיבל את מבוקשו וסירב לעזוב את המקום הוא תקף באלימות קשה את צוות הרופאים במקום באמצעות חפץ חד ואף ריסס לעברם גז פלפל. בתיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות ניתן לראות את אותו חשוד מרסס גז פלפל רב בעיניו של אחד הרופאים במקום למשך שניות ארוכות, כשאף אחד מהסובבים לא מתערב.
מרשת "ביקור רופא" נמסר בתגובה למקרה האלימות החריג: "אנו מגנים בחריפות אירועי אלימות כלפי עובדינו. הדעת אינה סובלת שמטופלים או מלוויהם תוקפים אנשי צוות בשעה שהם מעניקים טיפול מסור ומקצועי. זוהי תופעה חמורה שדורשת למצות את הדין ולהחמיר עד כמה שאפשר עם מי שתוקף מילולית או פיזית צוותים רפואיים".
בנוסף לכך, ברשת "ביקור רופא" הפנו אצבע מאשימה גם כלפי הסובבים שנכחו במהלך התקרית החמורה: "יתרה מכך, חמורה העובדה שבמרפאה מלאה בחיילים אף חייל לא מצא לנכון להושיט יד לעזר לצוות הרפואי, ובמקום זאת בחר לצלם את האירוע. ביקור רופא מעניקה לחיילי צה״ל טיפול רפואי מסור אך לא תקבל בשום אופן אירועי אלימות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה