ויראלי

שולי רנד מתפרק לעיניי הקהל: "דבר איום ונורא מתרחש"

שולי רנד דיבר בהופעה עם הקהל והביע את דעתו וחששו על השסע העמוק שנוצר בעם בעקבות הרפורמה המשפטית: "ניצחון של כל צד דוחק לך חצי מהעם לפינה והם יתפוצצו עליך עוד מעט. מתפלל לקדוש ברוך הוא שיקום איזה מישהו שיציל אותנו מהדבר האיום והנורא שמתרגש עלינו
מערכת ice |  3
שולי רנד (צילום יעל הרמן)
צופית גרנט, אשתו של הזמר שולי רנד, שיתפה אתמול (שני) בחשבון האינסטגרם שלה קטע מתוך הופעתו של בעלה, שבו הוא דיבר אל הקהל והביע את דעתו וחששו על השסע העמוק שנוצר בעם בעקבות הרפורמה המשפטית.
"אני רוצה להגיד מה בטוח המזל הזה לא רוצה", אמר רנד בפתח דבריו והוסיף: "הוא לא רוצה שנאכל אחד את השני, הוא לא רוצה שנשנא אחד את השני, הוא לא רוצה שאף צד ינצח, אף צד!", קבע בנחרצות.
 
רנד הביע את דאגתו הגדולה ממצב של הכרעה ללא הידברות: "ניצחון של כל צד דוחק לך חצי מהעם לפינה והם יתפוצצו עליך עוד מעט. אני חושב שהבמה הזאת היא הוכחה גדולה למה שבאמת צריך לעשות". בשלב זה הסתכל רנד לעיניי הנגנים והוסיף: "למרות כל השינויים והמחלוקות, להיות מסוגלים לנגן ביחד באהבה, באחווה, בשלום וברעות".
לסיום, אמר רנד: "אני מתפלל לקדוש ברוך הוא שיקום איזה מישהו, חכם אחד, שיידע להוריד את הראש או להעלות את הראש ולהציל אותנו מהדבר האיום והנורא שמתרחש עלינו. אני אוהב את כולכם. אמיתי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אולי מישהו דתי ממפלגה דתייה יביא לפיוס בעם?
    אזרחית 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יהיה פתרון עם מסר עצום. הלוואי. הלוואי. הלוואי.
    סגור
  • 2.
    שולי רנד-רפורמה
    NewEdge 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משיח !!
    סגור
  • 1.
    בהצלחה לנתניהו הליכוד וכל הממשלה
    אני 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא מתרחש דבר איום ונורא מתרחש רק קצת צדק במדינת ישראל אי אפשר שהשמאלנים האשכנזים ירגישו שהם הבעלי-בתים בארץ הזאת אלא שיש גם ימניים ומיזרחים בצד השני שגם להם יש זכויןת
    סגור