ויראלי

צפו: ארץ נהדרת מציגה את "מתווה נוסבאום"

"החקיקה לא תעצר," אמר העיתונאי הוותיק לצד חיקויו של רועי בר נתן לנשיא הרצוג, "אבל אני אנהל את הוועדה והדיונים יתקדמו בקצב שלי"
מערכת ice | 
משה נוסבאום (צילום מסך קשת 12)
אחר אחרי שהנשיא הרצוג הציג את המתווה שלו לפתרון המשבר סביב הרפורמה המשפטית, החליטו "ארץ נהדרת" גם לתת הצעה.
בקטע בו רועי בר נתן חיקה את הנשיא בנאומו מוקדם יותר הערב, הוצג "מתווה נוסבאום" אותו הסביר כתב המשטרה של חברת החדשות משה נוסבאום. "החקיקה לא תעצר", אמר נוסבאום, "אבל אני אנהל את הוועדה והדיונים יתקדמו בקצב שלי". 
 
הפאנץ' של הבדיחה כמובן הוא העובדה שהעיתונאי הוותיק סובל ממחלת ה-ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא - שמתאפיינת בפגיעה ביכולת הדיבור. 
 

בינואר, במסגרת פרויקט "הכתבה של חיי" בתוכנית "חדשות הבוקר" של קשת 12, סיפר נוסבאום על השינוי הדרמטי שהוא עובר בחייו מאז שהמחלה התגלתה: "קשה לי לדבר, אני לא מצליח להגיד את כל הדברים שאני רוצה מפאת הזמן. אני חייב תמיד לקצר. בדרך כלל עורכי המהדורה ה'רשעים' צורחים לי באוזנייה אחרי דקה וחצי, 'תודה נוסי, לקצר'. בזה אני מתקשה. מעבר לכך אני מאוד מנסה ומשתדל לקיים חיים שגרתיים".
על השאלה האם הוא חווה קשיים נוספים מעבר למה שציין כעיתונאי ענה נוסבאום: "בשלב הזה לא. המאבק העיקרי שלי זה לדחות עד כמה שניתן את ההידרדרות, שקרוב לוודאי תגיע בשלב מסוים. אני משתדל לעשות הכל אבל כן הורדתי קצב. אני מאוד מתאמץ ומשתדל להמשיך עד כמה שניתן, עד כמה שאני יכול. האם אני מפחד או חוה רגעי משבר? המושג חרדה, פחד, זר לי. אני לא מכיר את זה. אני לא פוחד מהמחלה ולא חושב על המושגים האלה של מוות או מה יקרה בעוד שנה", הודה באומץ רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה