ויראלי

חן מזרחי נחשף: "תקופה נפשית מאתגרת, סטרס וקוצר נשימה"

הסטנדאפיסט האהוב חן מזרחי, אחת הדמויות הבולטות על מסך הטלוויזיה בשנים האחרונות, בפוסט חשוף: "זה התחיל מלחץ נפשי שהביא איתו סימפטום של קוצר נשימה, נשאבתי ללופ של סטרס מהסטרס, ואז עליתי לבמה והרגשתי שאני לא יכול לעשות את מה שאני הכי אוהב בגלל קוצר הנשימה שמפריע לי"
מערכת ice | 
חן מזרחי (צילום פייסבוק)
אחרי שלקח צעד אחורה בתקופה האחרונה וקצת נעלם מהרשתות החברתיות, מה שגרם למעריצים לתהות מה קרה, הסטנדאפיסט האהוב חן מזרחי, שכיכב בשנים האחרונות על המסך ב'צחוק מעבודה', 'שנות ה-80', ו'שותפים' וגם משמש כפרזנטור של פיצה האט, העלה פוסט חושפני לרשתות החברתיות וחשף כי עבר תקופה נפשית מאתגרת.
מזרחי העלה תמונה עם משפחתו וכתב לעוקביו: "מה הולך אהובים שלי? נעלמתי קצת כאן בתקופה האחרונה, ואני חושב שמין הראוי אחרי כל מה שעברנו כאן ביחד ודרדרתי אתכם להתפלח לבריכות שאני אספר לכם למה נעלמתי, אז בלי פילטרים אגיד את זה כמו שזה. עברתי תקופה נפשית מאתגרת, זה התחיל מלחץ נפשי שהביא איתו סימפטום של קוצר נשימה, נשאבתי ללופ של סטרס מהסטרס, ואז עליתי לבמה והרגשתי שאני לא יכול לעשות את מה שאני הכי אוהב בגלל קוצר הנשימה שמפריע לי לרצף של ההופעה וככה נשאבתי למעגל קסמים של לחץ". 
"למזלי אני בן אדם אופטימי ומאמין שמאמין שהכל לטובה והדבר הזה בא ללמד אותי שיעור לחיים, ובאמת הבנתי המון דברים בתקופה הזאת. הבנתי כמה בריאות הנפש והגוף הם אחד, הבנתי כמה הבית והמשפחה זה העוגן שלי בחיים, הבנתי שאשתי מדהימה יותר אפילו ממה שחשבתי וכמה זה חשוב שיש לצידך אישה טובה וחזקה במסע הזה של החיים, ודברים שהיו נראים מובנים מאליהם כמו לעמוד על במה ולהופיע, או סתם לקחה נשימה אלה דברים שהפכו ליקרי ערך, כלום אבל כלום כלום כלום לא מובן מאליו". 
"בימים האחרונים אני מרגיש שאני חוזר לעצמי המצב רוח טוב אני באנרגיה טובה, למרות שהקוצר נשימה עדין חלק מהחיים שלי אני לא רוצה לתת לו לנהל לי את החיים. ולהפסיק לעשות הדבר שאני הכי אוהב סטדנאפ. החלטתי לעשות מהלך והלוואי תזרמו איתי, ספרתי את את המצב שלי לכל החברים שלי מהסטנדאפ שקשה לי להופיע ברצף שעה וחצי וזה יעזור לי מאוד שבכל הופעה יהיו איתי עוד שני סטנדאפיסטים אורחים. אחד הרגעים היפים היה לראות איך כל הסטנדאפים עמדו לצידי כמו להקה של זאבים, אז מתוך התקופה המטורפת הזאת צמח משהו מיוחד של סיבוב הופעות חן מזרחי מארח. ישמח אותי שתבואו להיות חלק מהדבר הזה! מחכה לכםםםםם ומתגעגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה